“Middag en fredagkväll”
Omdöme om La Forchetta

La Forchetta
Rankad som nr 17 av 35 Restauranger i Tyresö
Omdömet skrevs 22 februari 2020

En liten italiensk nykomling i Tyresö C, bordsbokning endast för större sällskap. Vi fick vänta en stund, men det finns ingen bar att vänta i, många gäster vände i dörren. Blandad meny med italiensk ambition, kocken är en italienare från Napoli. Burrata och fläskfilé var ok, Limoncellosorbet likaså, men Tiramisun, ej värt namnet, en torr sockerkaka

Datum för besöket: februari 2020
Tack 567carita_

Omdömet skrevs 17 november 2019 från mobil enhet

En typisk liten pizzeria! Trevlig personal och servicen var topp. God mat och fint läge i ett nybyggt område!

Datum för besöket: november 2019
Tack SannaA276
Omdömet skrevs 13 november 2019

Jättegoda italienska pizzor. Väldigt trevlig personal som är extra gulliga mot vår dotter. Väldigt trevlig atmosfär. Superbra även när man tar med maten hem. Här varit här flera gånger sen de öppnade och rekommenderar det varmt till alla.

Datum för besöket: oktober 2019
Tack Q5142UZcarolinesl
Omdömet skrevs 9 november 2019 från mobil enhet

En trevlig kvarterskrog. Trevlig personal. Vällagad mat. Har inte provat pizzorna utan vi åt riktig mat. Priserna är helt ok. Lite trångt mellan borden. De runda borden var väl trånga men hörde de skulle bytas ut. Musiken var väldigt varierande, högt och låg volym. Allt från rena stenkakor till modern Italiensk.

Datum för besöket: november 2019
Tack Strupo
Omdömet skrevs 6 oktober 2019 från mobil enhet

Servicen mycket glad och trevlig. Köket styrs av en äkta italienare...vilket märks. Pasta m svamp och oxfilé var utmärkt och al dente, den fyllda bläckfisken kunde lika gärna ha serverats på Sardinien. Hit kommer vi gärna tillbaka!

Datum för besöket: oktober 2019
Tack michaeltF5289IC

Resenärer som tittade på La Forchetta tittade också på

Tyresö, Stockholms län

Besökt La Forchetta? Berätta vad du tyckte!