“Great restaurant!”

Rankad som nr 3 av 76 Restauranger i Karon Beach
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Vi har stängt mellan den 13 april och öppnar igen 3 juni
Omdömet skrevs 22 februari 2020

En fantastisk liten restaurang som lägger ner sin själ i att skapa en trevlig och mysig stämning, men framförallt är det hög klass på maten med bra råvaror som känns fräscht och genuint.

Vi besökte restaurangen två gånger under vår semester och betalade då även taxiresor från patong beach vilket var väl värt sina pengar. ( ca. 15 min resa.)

Deras Chateaubriand är outstanding ! Love it!

Mycket prisvärd meny!

Tack N1e1970
251christerl, Owner på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 22 februari 2020

Great restaurant!

Tack Jeanette för ert trevliga omdöme om oss det värmer som bomull runt hjärtat. Vi vet att kvalitet spelar roll och att det inte finns några genvägar till framgång . Extra tack för att ni tar er tid att skriva här på TP . Det hjälper oss mycket . Hälsa familjen och ha det så br så hoppas vi på EAT att vi synes igen nästa år ,... Välkomna tillbaks till oss..

Team EAT

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 298)

Omdömet skrevs 18 februari 2020 från mobil enhet

Fantastiskt mat, dryck, miljö och väldigt trevlig personal. Vi besökte Eat 3ggr under vår två veckors semester, det säjer nog en del;-)

Tack kichard
251christerl, Owner på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 19 februari 2020

Vi på EAT tackar för att ni valde oss inte bara en gång utan 1....2....3 we love IT... Vi hoppas att vi snart ses igen och att ni får en safe flight back :) Tack igen och välkomna tillbaks :) ✈️✈️✈️

Omdömet skrevs 17 februari 2020 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 4 personer som åt det som innehavaren Christer, rekommenderade, oxfilé med vitlökspotatis, majskolv, grönsaker och rödvinsås. Samtliga i sällskapet var supernöjda. Det kan vara topp tre av all oxfilé jag ätit. Vinet som han rekommenderade var perfekt likaså servicen. Några dagar senare åt jag sen lunch grillad kyckling där jag fick välja sås och potatis precis samma val som till oxfilén. Kycklingen var saftig gorgonzolasåsen jättegod lite tunn om man ska vara petig. Missa inte denna pärla. De bästa måltiderna på semestern. Jag gillar thaimat men detta var mycket goda avbrott till den inhemska maten.

Tack 822evat
251christerl, Owner på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2020

Fantastiskt

Tack Eva för ert fantastiska omdöme om oss här på EAT . Vår Oxfile är helt fantastisk och är ett säkert kort varje gång otroligt mör nästan overkligt bra. Vi på EAT bugar och tackar till er alla som förstår skillnad på kvalitet och kvalitet.. Vi vet att det inte finns några genvägar till framgång ..Vi tackar igen och hoppas att vi snart ses igen !!!!

Omdömet skrevs 9 februari 2020

Ett tips tog oss hit och Stället överträffade alla förväntningar. För köttälskare ett måste men det finns alternativ till den som vill ha nåt annat.

Tack alarss
251christerl, Owner på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 9 februari 2020

Fantastisk mat och suverän service

Tack Anders för ert fina omdöme om oss och självklart för ert besök som vi hoppas på blir flera. Vi älskar det vi går och det tror jag märks på alla plan . Kvalitet spelar roll och vi vet att det inte finns några genvägar till framgång... Som du skriver stället för köttälskare ett måste .Jag kan bara hålla med er om detta-... Vår fantastiska Chatubriand och Entrecote Ribeye är lite utöver det normala och våra absolut stor säljare. Fortsatt trevlig semester och välkomna tillbaks till oss. Jag ser nu att ni skriver ert första omdöme. Extra kul att det blev om oss här på EAT..Fortsätt med att skriva omdömen det är fantastiskt kul att få och bra och att veta var vi står i konkurrensen i en djungel av restauranger .

Omdömet skrevs 5 februari 2020

Återigen ett besök på EAT. Förra gången två år sedan i november levererades det mycket god mat. Inget har blivit sämre på dessa två år. Snarare tvärtom, restaurangen har utvecklats till en av de allra bästa när det gäller smak. Oavsett om det gäller kött fisk eller alla tillbehör är det första klass.
Ett tipps, beställ bord så att du är säker på att få en plats, gärna dagen före.

Datum för besöket: januari 2020
Tack rolandb161
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 5 februari 2020

Bästa kvalite

Tack Roland för ert fina omdöme .Det är alltid lika trevligt med återkommande glada trevliga gäster.. Vi hoppas att er semester blir underbar och hoppas att vi snart ses igen .. Varmt välkomna tillbaks till oss,,

Resenärer som tittade på EAT.bar & grill tittade också på

Besökt EAT.bar & grill? Berätta vad du tyckte!