“Mr”

Rankad som nr 3 av 76 Restauranger i Karon Beach
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Vi har stängt mellan den 13 april och öppnar igen 3 juni
Omdömet skrevs 1 februari 2020

Bästa bemötande o godaste maten i Phuket. Alltid trevliga o fantastiskt god mat. Rekommenderar alla att gå dit. Pepparsteken är den bästa jag någonsin ätit. ❤️❤️

Datum för besöket: februari 2020
Tack MatsO94
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 2 februari 2020

Mr

Tack Mats för alla era besök hos oss på EAT .Tror jag måste köpa på mig extra peppar till nästa år om ni kommer det gick åt några kg extra under era månad här LOL... Fantastisk att kunna göra er så nöjda varje gång det värmer ... Vi hoppas resan hem går bra och att vi ses igen nästa år ..Stort tack för att ni tar er tid att skriva här på TP.Jag ser att ni skrev ert första omdöme här och att det blev om oss extra kul självklart ..Fortsätt med att skriva omdömen det hjälper många att hitta rätt lite fortare och andra aktörer att skärpa till sig ..Tack igen och välkomna tillbaks ..

Team EAT

Skriv ett omdöme.Omdömen (2 297)

Omdömet skrevs 29 januari 2020 från mobil enhet

Andra besöket med fru och denna gång tog vi med goda vänner. Denna restaurang ÄR den restaurang som serverar överlägset den godaste maten på Phuket. Christer med personal bjuder som vanligt på ett fantastiskt bemötande. Denna restaurang kommer att få ett besök varje gång vi kommer till Phuket. Till er som inte varit här ännu.....skyll er själva om ni missar chansen.

Tack kecke66
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 29 januari 2020

Tack Kecke för ert besök men framför allt ert fantastiska omdöme om oss. Vi älskar alla våra gäster men alltid lite extra när ni som gäster återkommer till oss. Tack för att ni tar er tid att skriva här på TP det hjälper oss och vi är ytterst tacksamma för det .Fortsatt trevlig semester och välkomna tillbaks till oss.

Omdömet skrevs 21 januari 2020 från mobil enhet

Betyget reduceras dock till en 4a då miljön inte inbjuder till den matro som jag kräver för att ge en 5a i betyg.

Är du ute efter förstklassig mat och inte har några bekymmer med att lokalen är så är den här högrekommenderad och får då en 5a.

Tack AndreasNeuro
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2020

Fantastisk mat

Fantastisk mat smaken är som baken delad.... Synd att ni spräckte våra fina underbara 20 på raken # # # # # för att miljön inte passar er ... Jag och vi på EAT är glada och tacksamma att ni tar er tid att skriva här och är självklart nöjda mer er # # # #.. Själv älskar jag miljön och skulle ge det 10 # om jag kunde. Men alla har vi olika smak och tycke och det är helt ok... Service och kvalitet borde vara i centrum i mitt tycke att hitta fel är galet enkelt på alla besök på nästan alla restauranger hotell mm.. Vi hoppas dock att vi snart ses igen och välkomnar er tillbaks till oss och att ni får en fortsatt bra trevlig underbar semester...

Omdömet skrevs 19 januari 2020

Hela sittningen var en smaksensation. Har varit på många restauranger på Phuket, men EAT har verkligen lyckats. Servicen var också väldigt bra.

Tack 121marcusa
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 19 januari 2020

Fantastiskt

Tack Marcus för era fint skrivna rader om oss. Vi försöker så gott vi kan med att alla våra trevliga gäster skall få ett trevligt minnesvärt besök från EAT då gällande både mat och service. Vi vet att kvalitet spelar roll och att det inte finns några genvägar till framgång. Vi hoppas att vi snart ses igen och önskar er fortsatt trevlig semester och välkomna tillbaks till oss...

Omdömet skrevs 15 januari 2020

❤️❤️Bäst av dom bästa borde ligga nr 1 på hela ön. Jag åt en ribeye wagyu som var fantastisk.chatubriant var grym lika så hummer soppan.personalen trevlig och snabb service... Vi kommer igen alla gånger. Vi ses förmodligen i mars igen stort tack❤️❤️❤️

Tack malthev2020
251christerl, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 16 januari 2020

Bästa vi var på under semestern

Vi på EAT tackar för ert fina omdöme om oss. Kvalitet spelar roll och vi vet att det inte finns några genvägar till framgång.. Ni valde ju vara bäst säljande rätter både vår Wagyu entrecote och Chatubriand är i en klass för sig. Tack tack hoppas att vi ses igen i mars då

Resenärer som tittade på EAT.bar & grill tittade också på

Besökt EAT.bar & grill? Berätta vad du tyckte!