“Bästa restaurangen i Karon!!”
Omdöme om EAT.bar & grill

EAT.bar & grill
Rankad som nr 1 av 30 Restauranger i Karon Beach
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Vi har stängt mellan den 13 april och öppnar igen 3 juni
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Fick tips av en arbetskollega att komma till eat och det var lätt värt det!!! Vi åkte från Kamala beach till karon o det tog 45 minuter och jag ångrar inte att vi gjorde det för det var så god mat verkligen!! Jättetrevlig personal!! Woody är den roligaste o bästa servitrisen!!

Tack Eduarda L
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 1 april 2018

“Bästa restaurangen i Karon!!”

Tack tack för dessa trevligt skrivna rader om oss. Skönt att ni blev så nöjda när ni reser 1,5 h för att få en trevlig kväll med bra käk och service. Tack tack hoppas att vi snart ses igen och för ert fina omdöme om oss ..!!!

Mvh Team EAT

Omdömet skrevs 22 mars 2018 från mobil enhet

Efter att vi läst om EAT bestämde vi oss för att gå dit 1 km . Det var värt besväret . Förrätt och huvudrätt är det bästa vi ätit här. Drinken var ordinär.

Tack robchrek
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 23 mars 2018

Sugen på kött

Tack tack för att ni tar er tid och skriver här på TP. Sugen på kött.......ja då är EAT the place kan bara hålla med er. Vi hoppas att vi snart kan stå till er tjänst igen .Välkomna tillbaka till oss fortsatt trevlig semester !!!

Team EAT

Omdömet skrevs 18 mars 2018 från mobil enhet

En jättebra restaurang när man behöver en paus från thaimaten. Supergoda burgare och så himla härlig och skämtsam personal. Skulle mer än gärna gå tillbaka!

Tack Emma R
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 18 mars 2018

Superbra!!

Tack Emma !! Trevliga omdömen om oss på EAT gillar vi !! Tack för att ni tar er tid och skriver här på TP.Fortsätt med att skriva här det är bra för oss som håller på med service att veta lite var vi står . Vi hoppas att vi snart ses igen ha en bra dag !!!

Omdömet skrevs 17 mars 2018

Blev rekommenderade att gå hit och det ångrar vi inte en sekund. Trevlig personal (alla kan dock inte läsa thai, så fråga Krister om du har något du är allergisk mot) ägaren Krister jättetrevlig och förstås bäst av allt. MATEN höll verkligen vad den lovade. Ni lär inte bli besvikna om ni går hit.

Tack segerbladanna

Tack tack trevligt att ni gillade vår lilla pärla.Vi hopppas att vi snart ses igen och att ni får en fortsatt trevlig semester!!!

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Fantastisk middag med snabb service och maten bättre än man kunde förväntat sig, både pastan och köttet var fantastisk.
Topp klass

Tack Christer N
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2018

“Om man vill äta bra mat med kvalité. ”

Tack Christer just namn tillråda på allt och dessutom med Ch ...LOL!!! Tack för ert fina omdöme och besök vi hoppas självklart att vi snart ses igen !!! Tack igen för att ni tar er tid och skriver här påTP !!!

Mvh Team EAT

Resenärer som tittade på EAT.bar & grill tittade också på

Besökt EAT.bar & grill? Berätta vad du tyckte!