“Fantastiskt kött!!!”

EAT.bar & grill
Rankad som nr 1 av 13 Restauranger i Karon Beach
Kök: Steakhouse
Beskrivning: Vi har stängt mellan den 13 april och öppnar igen 3 juni

Åter igen besöker vi Eat på vår semester här i Karon. Beställer flanksteken denna gång som fullkomligt bara smälter i munnen...servicen är som vanligt på topp möjligen snäppet bättre än sist. Stort tack till Krister med personal för ännu en magisk matupplevelse. Vi lär komma tillbaka flera gånger!!!

Tack Kristina P
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

"Fantastiskt kött!!!"

Tack igen då !! Alltid lika trevligt att träffa er . Ska man äta biff så är det till EAT man skall det är helt rätt ....!!!! ... Ni åt Wagyu flank steak som är helt fantastisk som ni skriver otroligt bra smak och kvalite och en av mina favoriter . Ha en fantastisk semester och välkomna tillbaks !!!!

Mvh Hela team EAT

Kanske det bästa jag någonsin ätit och detta till ett fantastiskt bemötande! Kan mkt starkt rekommendera ett besök här! Jag kommer definitivt tillbaka!! Tack till kockar och personal!!

Tack Helene M

Tack för ert besök och fina omdöme om oss. Vi ser redan fram emot att stå er till tjänst vid ert nästa besök . Vi hoppas att ni får en fortsatt trevlig semester .Idag söndag har vi stängt !!

Mvh Team EAT

Trodde inte att jag skulle äta den godaste hamburgaren jag någonsin ätit i Thailand! Kan bara rekommendera maten på EAT!!

Tack Björn A
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

"Supergod mat av hög kvalitet"

Tack tack för ert besök och fina omdöme om oss här på EAT . Jag ser att ni skriver ert första omdöme här på TP . Extra trevligt att det blev om oss. Fortsätt med att skriva omdömen det hjälper oss som har olika verksamheter att bli bättre och till alla gäster att hitta lite fortare vad som är värt att besöka-. Tack igen och ha en fortsatt trevlig semester och välkomna tillbaka.

Team EAT

Omdömet skrevs november 1 2017 från mobil enhet

Vid våra Seniorresor till Phuket så är E.A.T Bar & Grill det självklara valet när vi vill erbjuda det absolut bästa "västerländska" köket till våra resevänner. Servicen, engagemanget och trivseln ligger alltid på en toppnivå och maten är faktiskt svår att beskriva. Alla rätter presenteras elegant och alltid med bästa tänkbara råvaror.

Vill du unna dig riktigt bra mat och ett gott vin så är E.A.T. garanterat värt ett besök...

Tack SVEATRAVEL
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade november 1 2017

“Alltid En matupplevelse utöver det vanliga.”

Tack alla på Svea Travel och för alla era besök här på EAT under era 3 veckor som ni var här i underbara Phuket.. Det är alltid lika trevligt att ni även väljer att ta er sista gemensamma middag här hos oss. 22 hungriga kom med som alltid ett stort leende men lämnade med ett större . Det älskar vi här på EAT .Tack för att ni är så trogna och trevliga år från år. Hoppas hem resan gick bra så synes vi igen i April hoppas jag !!

Mvh Hela team EAT

Omdömet skrevs oktober 4 2017 från mobil enhet

Mycket bra mat. Absolut bästa köttet i Phuket, mysigt ställe, mycket bra bemötande, mycket bra lärd personal och kockar. Återvänder alltid dit

Tack Siv- britt E
Christer L, Ägare på EAT.bar & grill, svarade på det här omdömetSvarade oktober 4 2017

Tack för ditt fina omdöme och för alla era besök hos oss på EAT genom åren . Det är alltid lika trevligt att träffa dig och din fina familj. Ni har snart gått igenom hela vår meny så snart dax att byta LOL . Vi älskar återkommande nöjda gäster .Vi hoppas att vi ses många gånger till framöver . Vi på EAT önskar er en fantastisk dag och fortsatt semester . Välkomna tillbaks team EAT bar & grill

Resenärer som tittade på EAT.bar & grill tittade också på

Besökt EAT.bar & grill? Berätta vad du tyckte!