Omdömet skrevs 4 april 2017 från mobil enhet

Jag skäms lite! Fjärde gången på samma hotell! När det finns så många hotell att välja på i Karon! Men i vårt tycke har det det bästa läget! Mitt i byn o stranden tvärs över gatan! Solstolarna har kommit tillbaka på stranden på vissa ställen dock endast på 10% av stranden. Helt ok! Bokar man Garden Villa o uppåt kan man äta frukost på el Gaucho med utsikt över strand o hav o oxå bada i coconut pool som är lugnare o vacker.

Bodde här: mars 2017
Tack Tommy72215
Nick P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 6 april 2017

Dear Tommy72215, Many thanks for your review, and for returning to stay with us a 4th time - we appreciate your loyalty. Pleased to read that this stay was as enjoyable and memorable as previous stays, and we're already looking forward to welcoming you back again. Thanks and best regards

Omdömet skrevs 18 februari 2017 från mobil enhet

Fint hotell med bra poolområden vilket man såklart förväntar sig när man betalar så pass mycket pengar för ett hotell i Thailand. Restaurangen däremot - Kinnaree bar - är katastrof! Sämsta och förmodligen också dyraste maten vi ätit på resan. Jätte smaklöst och kändes micrat. Gå inte hit och ät..

Bodde här: februari 2017, reste som ett par
Tack Terese E
Nick P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 27 februari 2017

Dear Terese E, Thank you for posting a review of your recent stay with us; I was pleased to read that you liked our resort. I was however disappointed to read of your dining experience at Kinnaree bar, which I will look into, as we pride ourselves on consistent food quality. Thanks and best regards

Omdömet skrevs 6 januari 2017

Vi var bara här för att fira nyårsafton, då dom har en härlig utsikt från sin restaurang mot stranden och havet. Under den stunden vi var där beställde vi div öl snacks champagne mm. Bra service trots fullsatt och härliga tilltugg.

Bodde här: december 2016
Tack PieterRavensberg
Nick P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2017

Dear PieterRavensberg, Many thanks for posting a review of your New Year's Eve visit; pleased to read that you enjoyed seeing in the New Year at MINT bar and had a great time. Best regards

Omdömet skrevs 20 januari 2016

Ett mycket bra läge vid Beach Road. Trevliga lägenheter med utsikt över Andanam Sea. Området har vakter och grindar så att obehöriga ej kommer in, mycket bra. Dessutom mycket trevlig personal med känsla för service.

Bodde här: januari 2016
Tack dollan01
Nick P, General Manager på Movenpick Resort & Spa Karon Beach Phuket, svarade på det här omdömetSvarade 21 januari 2016

Dear dollan01, Many thanks for the positive review of your recent stay in our Residences, located at the beachfront. Delighted that you enjoyed the amazing view out to the Andaman Sea and the spacious accommodation. I appreciate your kind comments regarding our friendly and service-minded staff. Thanks and best regards

Omdömet skrevs 6 januari 2014

Hotellet är av behov av en renovering, ganska slitet. Vi bodde i villa med pool med full insyn för övriga gäster ingen privatcy, stort sovrum och stort badrum dåligt tryck i duschen stort badkar med raka sidor går inte att ta ett skönt bad. 60 % av alla gäster är ryssar. Frukost dålig ingen färsk pressad juicer. 3 pool områden som befolkas med barnfamiljer över allt ingen ro.

• Bodde här: december 2013, reste med familjen
4  Tack Mackan2014