“Bästa restaurangen i hela Phuket!”
Omdöme om Vitaphorn

Vitaphorn
Rankad som nr 16 av 77 Restauranger i Karon Beach
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 21 februari 2020

Bästa Thairestaurangen i Phuket. Har varit här flera gånger, alltid lika nöjda! Mysig miljö mycket god mat och jättetrevlig personal. Väl värd ett besök om ni är i närheten av Karon.

Datum för besöket: februari 2020
Tack MagnusL988

Omdömet skrevs 18 januari 2020

Rikigt god Thai food och bra service!! Vi var 8 personer och alla var lika nojda.
Vi aker hem pa mandag och kommer att besoka Restaurangen det sista vi gor for att ha smaken i munnen av den goda Thai maten i munnen pa hemresan(-:

Tack 67hakanl
Omdömet skrevs 7 januari 2020

Gå inte dit!
Dålig mat, dålig service och på det- saltad nota! Vi såg att ett annat sällskap klagade när de fick in notan och turistpolisen tillkallades.
Äcklig och smutsigt på toaletten, som ligger precis bredvid köket. I köket såg det inte fräscht ut med matvaror framme i värmen trots att det inte var någon rusch (stängningstid) Till och med servitrisen hade smutsiga kläder vilket borde ha gett oss en hint om att detta inte var ett bra ställe.

Tack Basta123
Omdömet skrevs 5 januari 2020 från mobil enhet

Vi har vart här 3 gånger under denna resa. Fantastiskt thailändsk kök samt stek house. Två gånger åt vi thailändsk och en gång testade jag dubbel burgare med ost. Den sista gången vi var där fick sonen (10 år)välja restaurang. Då ville han absolut gå hit igen eftersom han ville ha kyckling Schnitzeln igen. Om man går dit innan 19 så får man 2 drinkar för 1.

Tack 19patrikt
Omdömet skrevs 27 juni 2019 från mobil enhet

Vi har varit på Vitaporn flera gånger under olika resor och alltid blivit trevligt bemötta, fått god mat och dryck.
Nu senast, när vår son var dålig i magen, fick han direkt en kopp örtte av servitrisen!
Hit kommer vi åter nästa resa igen!

Datum för besöket: juni 2019
Tack helen_hhe

Resenärer som tittade på Vitaphorn tittade också på

Besökt Vitaphorn? Berätta vad du tyckte!