Omdömet skrevs 13 december 2015

Barnvänligt hotell
Lite långt från stranden, tar ca 15 min att gå, men hotellet erbjuder gratis tuk-tuk några gånger per dag.
Bra frukost och restaurang
Väldigt trevlig personal
Välstädat och fräscht
Stor lägenhet, vi bodde 4 personer nära pool och restaurang, med två sovrum, två badrum, kök och allrum plus terrass.

Datum för vistelsen: november 2015
Tack jonny573
The Phunawa R, Front Office Manager på Phunawa Resort, svarade på det här omdömetSvarade 21 december 2015

Dear Jonny,
Thank you for taking the time to review us. We really appreciate the positive feedback. I am happy to see you enjoyed your stay and I hope that you can visit us again.

Naphichaya U.
Management Team
Phunawa Resort

Omdömet skrevs 7 februari 2013

Vi hade bokat en vecka med tanke att åka vidare till någon ö men vi trivdes så bra att vi stannade ytterligare en vecka. Lägenheten med balkong i tre väderstreck var fantastisk med utsikt över pool och restaurang. En skön känsla av harmoni infinner sig snabbt i denna mysiga miljö. Vi hyrde moppe för att ta oss ut på dagar och kvällar. Att promenera till strand/centrum tar ca 10 min. Vi åt frukost och ett par middagar och var mycket nöjda med både utbud och kvalité. / Par 50 år

Datum för vistelsen: januari 2013
1  Tack Carin65
Omdömet skrevs 17 december 2012

allt var bra utom wi-fi uppkoplingen,och hotellet ligger en bit bort från stranden och centrum, på natten är det lite mörkt på vägen mellan centrum och hotellet på en bit av vägen. Vi rekommenderar hotellet, rent och bekvämt

Datum för vistelsen: december 2012
Tack Georges A
Omdömet skrevs 22 november 2012

Otroligt barn vänligt hotel. Poolen har alltid skugga någonstans. Personalen är underbar och är väldigt duktiga med barn. Frukosten är väldigt bra och värd att ingå. Det inger riktigt brygg kaffe och även latte om man vill. Vi bodde där i två veckor. Hotelet har en väldigt bra taxi service också om man vi ut.

Datum för vistelsen: november 2012
3  Tack Per81
Omdömet skrevs 10 augusti 2012

Ett strålande och utmärkt ställe för en familj. Hela hotelllägenheten var klockren, och uppfyllde alla behov. Tandborste, rakapparat, allting som man har packat i väskan från Sverige fanns redan i Dewa Karon Beach Phuket hotellet! Personalen var väldigt trevliga och sociala. Servicen var grymt bra och man fick hjälp på direkten. Allting fick man bokat och klart på ärligt sätt, exempelvis båtresan till James Bond Island. Man saknar redan allihopa på hotellet och vill åter dit igen. Bortsett från många andra dåliga hotell är Dewa Karon Beach Phuket hotellet ett måste att åka till!

Rumstips: Rum 1022 har ett bra läge och bra utsikt.
Datum för vistelsen: juli 2012
5  Tack Mattias L