“Middag ”
Omdöme om La Alternativa

La Alternativa
Rankad som nr 5 av 159 Restauranger i Arroyo de la Miel
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Jag och min sambo besökte detta ställe efter att ha läst recensioner på tripadvisor. Vi tyckte att maten var god. Personalen var trevliga. När vi tog in notan så fick vi två glass röd vin on the house. Toppen ställe om ni vill ha god mat och trevlig service.

Tack Lydia T

Omdömet skrevs 28 juli 2017 från mobil enhet

Kom till denna restaurang med familj och servicen var mycket, mycket bra och maten var fantastisk. Det är verkligen en trevlig miljö och är servitörerna mycket uppmärksamma. Skulle rekommendera avokado och bläckfisk! Har redan planerat ett nytt besök före slutet av min semester. Tack! !

Tack Hayley H
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.Skickades in den Engelska på www.tripadvisor.co.uk. Visa original
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Bästa restaurang med bra utbud av mat! Helt otroligt! Definitivt kommer jag tillbaka! Personalen är också bra!

Tack michaela l
Omdömet skrevs 12 juli 2017

Sjönk ned för en sen lunch efter vårt resa - lyckligt lottade vi var hungriga som portionerna hade en bra storlek. Mycket typisk meny, men väl tillagat och serverades effektivt. Lagre restaurang, vänlig service och mycket prisvärt.

Tack mabinho
Omdömet skrevs 10 juli 2017 från mobil enhet

Jag antar att använda Tripadviser är ingen garanti för en bra upplevelse. Jag såg många referenser till en trevlig upplevelse men njöt inte av den. Inte ovänlig men absolut inte vänlig. Begränsat urval av viner och det finns mycket bättre tapas att få på många andra platser. Jag kommer inte att komma tillbaka.

Tack COTMW

Resenärer som tittade på La Alternativa tittade också på

Arroyo de la Miel, Benalmadena

Besökt La Alternativa? Berätta vad du tyckte!