“Maj 2019”
annan resenär har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

1 omdöme
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 hjälpsamhetsröst
“Maj 2019”
Omdömet skrevs 28 juli 2019 för en vistelse i maj 2019
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

En superfräsch lägenhet med alla bekvämligheter. Toppen med både takterrass och balkong, vi använde båda flitigt. Rent och snyggt vid det inhägnade poolområdet. Vi var lite oroliga att man skulle störas av trafiken men vi upplevde området som väldigt tyst och lugnt. Mycket nära till den långa sandstranden och de mysiga restaurangerna. Vi hade en toppenvecka och kommer åka tillbaka.

Datum för vistelsen: maj 2019
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 28 2019
Thank you for your review!
Dreamer26 ...
1 omdöme
Omdömet skrevs 31 juli 2019 för en vistelse i juni 2019

Datum för vistelsen: juni 2019
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 2 2019
Thank you for your review and we're happy that you liked the apartment and surrounding La Mata area! We hope that you will return again soon.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera