Omdömet skrevs 27 augusti 2018 från mobil enhet

Mycket trevlig personal och många möjligheter till träning på hotellet. Havet finns på gångavstånd från poolen så det är bara att välja. Bra kommunikationer med buss till närliggande städer. Rekommenderas.

Datum för vistelsen: augusti 2018
Tack samts2017
Playitas R, Playitas Team på Playitas Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 29 augusti 2018

Dear samts2017,

Thank you for the recommendation of Playitas Resort on TripAdvisor! We are thrilled about your compliments regarding our sport offers and our staff as the whole team is working hard to make our guests‘ stay as enjoyable as possible.
We hope to see you again soon!

Best regards,
Playitas Resort

Omdömet skrevs 1 augusti 2018 från mobil enhet

Perfekt ställe för familjer med barn från 7+. Mycke aktiviteter och sporter dör de som inte nöjer sig med poohäng och strandbad. Maten är utmärkt med ”hälsosamma” alternativ vid varje måltid. Utmärkt resmål för den ”sportiga” familjen.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack daioudw
Playitas R, Playitas Team på Playitas Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2018

Dear Daioud W,

Thank you very much for your review! We are very happy that we could meet your expectations and really appreciate your compliments as we try to offer activities for all different ages and interests.
We hope you will be our guests again soon.

Best regards,

Omdömet skrevs 28 juli 2018 från mobil enhet

Bra ställe för både motionär som elit. Vi glada motionärer som ville mixa en aktiv semester med relaxa samtidigt. Inget partyställe dock. Vår vecka var en lugn vecka, inte fullproppat.
Bra utbud av grupptränibgsaktiviteter som passar i princip alla nivåer, en del mot extra kostnad.
Vi bodde bra på hotellet, lite högre upp och i hörna. Vilket innebär fin utsikt mot anläggning och havet, 116 trappsteg upp!
Bra omgivningar, restauranger på hotell och i lilla byn ( mkt trevligare än hotellets).
Hotellets restauranger hade inte högsta servicenivå, Den italienska var sämst.. en väntetid på 45 min för pizza- vi behövde dock ej betala dessa då det skulle betalas och vi påvisade detta. Var ändå på en kväll då dem hade erbjudande på maten..så borde ha fungerat.
Hotellrummet var enkelt men stort och bra. Djup balkong i skugga. Bra städservice och väldigt rent överallt. Poolen id hotellet ngt liten men fin utsikt, var bra men mkt folk vid 12.00 tiden. Hotelldelen med lägenheterna hade större pool och med barn delar. Bra koll att inte lägga ut och paxa solstolar!
Minigolf, olympisk pool ( mot extra kostnad). Shop för träningskläder och mindre supermarket. Ligger lite off.
Över lag är vi nöjda och kan rekommendera detta hotell och ställe, främst gör både barnfamiljer som gillar att vara skriva och alla som gillar aktivitet som gym, träna. Bergsvandra och njuta.

Datum för vistelsen: juli 2018
Tack 632susannej
Playitas R, Playitas Team på Playitas Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 1 augusti 2018

Dear Susanne J,

Thank you for taking the time to write this review on TripAdvisor. It is good to hear that you enjoyed your stay at Playitas Resort and recommend it. We are very sorry that once that the waiting time was too long and do our best to avoid this in the future.
We hope will have the pleasure to welcome you again in our resort.

Kind regards,

Omdömet skrevs 24 april 2018 från mobil enhet

Hotellrummet var bra. Enkelt med det man behöver. Bra städning. Bra personal. Bra frukostbuffé. Lunch åt vi på annat ställe men middagsbuffen hade vi valt och den var bra. Synd att inte vatten och kaffe ingick bara. Många träningspass och jättefin bassäng och anläggning. Rekommenderas och kommer gärna hit igen!

Datum för vistelsen: april 2018
Tack 806emiliah
Omdömet skrevs 10 april 2018 från mobil enhet

Har precis kommit hem från en underbar träningsresa på Playitas. Fint och rymligt hotellrum. Bra frukost och bra middag på kvällen. Träningsmöjligheterna är många. Vi gick på många gruppass och var mycket nöjda. Finns både dans, core och tuffare träning som body attack mm. Inspirerande ledare. Poolområdet var bra. Enda minus är poolbaren som gärna kunde servera lite mer varierad nyttigare alternativ. (Sen var de otroligt långsamma vilket drar ner betyget). Men rekommenderar verkligen detta ställe för en aktiv semester.

Datum för vistelsen: april 2018
1  Tack 337_sab
Playitas R, Playitas Team på Playitas Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 12 april 2018

Dear Åsa B,

At first we would like to thank you for sharing your positive review on TripAdvisor, good to hear that you enjoyed your stay here in Playitas Hotel.
We are happy, that you liked our sports facilities and the food.
Your comment regarding the Pool Bar will be forwarded, thank you.
It will be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Kind regards,