Omdömet skrevs 9 maj 2018 från mobil enhet

Har varit här på playitas resort några dagar nu och vad jag har sett har de något för alla. Alla typer av sporter och aktiviteter samt kan man vandra och se sig om i bergen här bredvid på egenhand. Vi bor i lägenhet och har lagat mat själv samt köpt mycket bra (och prisvärd) kvalitéts mat i form av goda ostar, lufttorkad skinka och underbart smakrika och färska grönsaker i grannstädernas större matbutiker. Mycket nöjda med lägenheten, har det mesta man behöver, sover gott i sängarna.

Servicen har varit mycket bra vi har fått låna extra kuddar till sängen och när stekpannan gick sönder i handtaget då fick vi en ny på en gång trots att klockan var mycket.

Har hittills endast tränat på gymmet en gång men det ser ut att ha det man behöver för att få till ett bra styrketränings- och konditionsträningspass.

Härligt ställe att vara på när solen skiner, synd bara att ön är så blåsig ️⛅

Bodde här: maj 2018, reste som ett par
Tack CatarinaMer
Playitas R, Playitas T på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Dear CatarianMer,

Thank you very much for your review on Tripadvisor.
We are very happy to hear that you enjoyed your stay here in Playitas Resort.

We hope we will have the pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Omdömet skrevs 1 maj 2018

Återkommande resa för mig varje år men finns saker som kan förbättras på plats t.ex. de skryter med wifi men känner ingen som kunde använda den, en del rum borde fräschas upp. Men som sagt utbudet av träning är det som lockar mest - man kan i princip hålla igång från 08.00 på morgon till kvällen. För mig som äldre kan en del pass vara för svåra (lite beroende på den som håller i passet) men det finns alltid nåt annat att göra t.ex. gå över bergen till grannbyn för att äta lunch och sen tillbaka.

Bodde här: april 2018
Tack ChrFla1947
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 7 maj 2018

Dear ChrFla1947,

Thank you for your review. It is important for us to improve the quality of our services, so thank you very much for your observations about the Wi-Fi connection. We are also glad to know that you appreciated our range of activities.
It would be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort in the near future!

Omdömet skrevs 2 mars 2018 från mobil enhet

Vi har haft en fantastisk vecka med träning i olika former. Alla i familjen har fått sina intressen tillgodosedda, allt från styrketräning till dans samt bergsvandring. På kvällarna har vi ätit fisk och skaldjur i den lilla byn las Playitas charmiga restauranger. Dessutom har vi fått sol och värme medans det har varit rekordkyla och snökaos i Sverige.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
1  Tack janwestrup
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 mars 2018

Dear janwestrup,

Thank you very much for your positive review on Tripadvisor. We are happy to hear you had a good week at Playitas Resort.
Thank you for your nice words regarding our sports facilities.
It will be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Best regards,

Omdömet skrevs 25 januari 2018

Väldigt fin, trevlig och välordnad anläggning med allt man kan önska inom träning: stort gym, bassäng, olika ledarledda pass, vandring, cykling, kajak m m. Alla pass var i princip gratis eller till liten kostnad och du kan varva sol och bad och en massa kul träning. Dessutom trevliga restauranger på området, vacker miljö, utebio, musikuppträdanden och event.
Vi bodde i stor, härlig lägenhet med kök och balkong med utsikt mot havet.

Tips för att välja rum: Alla lägenheter har utsikt mot hav, berg eller trädgård
  • Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Susanne M
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 16 februari 2018

Dear Susanne M,
Thank you very much for your awesome review on Tripadvisor. Your nice words encourage us to keep improving.
We hope we will have the pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Omdömet skrevs 2 november 2017 från mobil enhet

Fantastisk fin anläggning för träning, lek, sol och bad. Mycket fina möjligheter till cykling och jogging. Fin strand direkt vid hotellet. Golfbana (har ej testat den dock) och bra utbud på restauranger i området. Vill man se typisk spansk miljö och mycket stadsliv ska man dock välja annat ställe.

Bodde här: november 2017, reste med familjen
Tack Fredrik S
Playitas R, Playitas Team på Playitas Aparthotel, svarade på det här omdömetSvarade 9 november 2017

Dear Frederik S,

Thank you very much for your positive review.
We are happy to hear that you enjoyed our sportsfacilities.
It will be a pleasure to welcome you again at Playitas Resort.

Best regards,