“Gå hit!”
Omdöme om Eremitaz

Eremitaz
Rankad som nr 7 av 41 Restauranger i Stari Grad
Omdömet skrevs 25 juli 2018 från mobil enhet

Vi åt här två gånger (en lunch & en middag) under vår vistelse. Båda gångerna kände vi oss varmt välkomna och väl omhändertagna.
Maten var mycket god, speciellt carpaccion och salladen med lokal ost samt salladen med gorgonzola. Vinet som rekommenderades till vår mat passade dessutom perfekt!
Ägaren gav utöver detta även bra tips på vinprovning i Jelsa (som var fantastiskt bra!).
Gå hit - ni blir inte besvikna.

Datum för besöket: juli 2018
Tack sofiao567

Omdömet skrevs 14 oktober 2017 från mobil enhet

Otroligt läckert ställe med goda lunchsallader, trevlig personal och snabb servering! Hit ska vi gå fler gånger!

Datum för besöket: oktober 2017
1  Tack gunbritt2015
Omdömet skrevs 19 augusti 2017 från mobil enhet

Kunde inte varit mer missnöjd. Det tog 20 minuter för oss att få vår öl. 20 minuter till för att då vår förrätt som vi beställde samtisigt som ölen. Huvudrätten som vi också beställde samtidigt kom inte flrens 1 timme senare. Våra sideorders (pommes, kokt potatis osv) kom inte förens 15 minuter efter vi fick maten. Så det kom som en efterätt när vi hade ätit upp? Andra rundan med öl kom aldrig ens.. riktigt dåligt ställe. Tråkigt då det verkade så bra här!

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Rasmus L
Omdömet skrevs 26 juli 2017 från mobil enhet

Åt bara en enklare lunch, men vi var i alla fall nöjda med maten och servicen. Lugnt ställe med bra utsikt över vattnet.

Datum för besöket: juli 2017
Tack gothenburg-swe
Omdömet skrevs 13 juli 2017 från mobil enhet

Bra service, god mat trevlig personal!
Och priserna är förvånande låga.
Svågern åt grillad fisk som var "bäst hittills i Kroatien".
Alla var mycket nöjda med maten och så även barnen.

Datum för besöket: juli 2017
Tack Tomas R

Resenärer som tittade på Eremitaz tittade också på

Stari Grad, Hvar Island

Besökt Eremitaz? Berätta vad du tyckte!