“Lugnt och trevligt!”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Passenger ...
1 omdöme
“Lugnt och trevligt!”
Omdömet skrevs 30 juni 2017 för en vistelse i juni 2017

Mycket trevligt boende med en stor, härlig terass och pool i lugnt område! Grillmöjligheter finns. Bra bad med stenstrand,klippor på gångavstånd med branta backar som utmaning!
Kyl, frys, ugn och spis finns så man kan laga sin egen mat! Dock saknas kaffebryggare!
Bra att det finns tvättmaskin också!

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 3 2017
We're so happy that Charlotte and group had a lovely holiday at Simla House. It was a pleasure to have them holiday here :-) We would highly recommend them.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera