“Fantastiskt vällagad mat”

Finikas Taverna
Rankad som nr 3 av 17 Restauranger i Platanias
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 10 juli 2018 från mobil enhet

Hög kvalitet, fina smaker, rejäla portioner och väldigt prisvärt. Lugn, harmonisk och vacker miljö med väldigt sympatisk och trevlig personal.

Datum för besöket: juli 2018
Tack rikard1973

Omdömet skrevs 10 juni 2018

En resturang en liten bit från turistgatan
Trevlig lågmält personal och mycket god mat
Åt en god gryta med pasta ris och var så nöjda efteråt
kommer att återvända nästa gång vi är på Kreta

Datum för besöket: juni 2018
Tack Britt-Marie W
Omdömet skrevs 20 januari 2018

Vi bodde i närheten under två veckor och åt någon måltid här nästan varje dag. All mat var mycket god och vällagad. Personal och service var fantastisk. Ägaren (ung man) var så sympatisk och trevlig och kunde fixa allt man bad om. Vi bodde på ett hotell i närheten som var en katastrof med Finkas Taverna räddade helheten denna vecka. Vår son som är sprallig kom och gick under måltiderna men det var inget som var ett problem, ägaren bara skrattade och fixade något extra om vår son kom sent till middagen.
Kommer vi tillbaka till Kreta och väljer att bo någon annan stans, kommer vi ändå besöka er igen!
Tack ni är bäst!!!

Datum för besöket: juli 2017
Tack msilund
Omdömet skrevs 16 augusti 2017 från mobil enhet

Vi tröttnade på den enahanda menyn vid poolen och valde Finikas för en lunch. Grekisk sallad, fetaost från ugnen och gräddstuvade champinjoner var dagens val och det smakade utsökt. Personalen var vänlig och proffesionell vilket är rätt skönt som motvikt till det nästan överdrivet gästvänliga på andra ställen. Stället rekommenderas alltså varmt av oss.

Datum för besöket: augusti 2017
1  Tack Johan A
taftar, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες på Finikas Taverna, svarade på det här omdömetSvarade 21 augusti 2017

Dear Visitor
Thanks a lot for your review. We are glad that you enjoyed both the meal and the service.
We hope to see you again soon!

Omdömet skrevs 5 juli 2017 från mobil enhet

Vi åt här två gånger och var lika nöjda och belåtna båda gångerna. Väldigt trevlig och behagligt servitör samt att stället känns familjärt och väldigt äkta. Maten var mycket bra tillagad med fina råvaror. Fräscht och fint ställe som kan vara lite svårt att hitta då, det inte ligger på huvudgatan. Men absolut värt att besöka om ni vill bli nöjda.

Datum för besöket: juli 2017
Tack 699christerj

Resenärer som tittade på Finikas Taverna tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture
Platanias, Rethymnon

Besökt Finikas Taverna? Berätta vad du tyckte!