“Bra taverna”

Kellari Taverna
Rankad som nr 4 av 17 Restauranger i Platanias
Kök: Grekiskt
Omdömet skrevs 5 oktober 2018 från mobil enhet

Trevligt bemötande och bra service. Vi åt saganaki, cordon bleu och en tonfisk pizza. Stora portioner o vi orkade inte äta upp all en goda maten. Efter maten bjöds vi på en grekisk yoghurt baserad dessert och matsmältningsdryck.

Datum för besöket: oktober 2018
Tack GPH38

Omdömet skrevs 19 september 2018 från mobil enhet

Trevlig personal, bra priser och riktigt bra mat. Var här två kvällar och de har otroligt många rätter på menyn men kan ändå hålla bra kvalitet på maten.

Datum för besöket: september 2018
Tack 323mattiase
Omdömet skrevs 25 augusti 2018 från mobil enhet

Besökte Kellari och vi blev inte besvikna, trevlig personal och mycket god mat!
Ta gärna ett bord som ligger en bit in i restaurangen vägen stör rätt mycket.
Rekommenderas av oss

Datum för besöket: augusti 2018
Tack MatsoLillan
Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Denna restaurang ligger central i stan. Inget märkvärdigt ställe, maten var bra likaså servicen. Men ett ställe "i mängden".

Datum för besöket: april 2017
Tack Kerstin O
Omdömet skrevs 11 juli 2017 från mobil enhet

Vi besökte Kellari igen då vi var på Kreta även i år, men bodde på en annan ort. Denna restaurang har fantastisk mat och otroligt trevlig personal! Ett besök är ett måste!

Datum för besöket: juli 2017
Tack Per R

Resenärer som tittade på Kellari Taverna tittade också på

Rethymnon, Rethymnon Prefecture

Besökt Kellari Taverna? Berätta vad du tyckte!