Kostnadsfri avbokning till den 22-01-30
Priceline
Expedia.com156 US$
Travelocity156 US$
Omdömet skrevs 8 juli 2019

Vi bodde 2 nätter på detta underbara hotell. Vårt rum låg i annexet o hade egen pool på terassen (ej uppvärmd så inte många dopp), badkar o fantastik utsikt över havet. Frukost med allt man kan önska. Lugnt o välskött o med en personal med hög serviceanda. Vill ge ett speciellt tack till Arne som ordnade en middag vi sent kommer glömma. Rekommenderar varmt detta hotell.

Datum för vistelsen: juli 2019
Tack Sara H
RafaeldeLuque, General Manager på Hospes Maricel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 14 juli 2019

Dear Guest,

Greetings from the Hospes Maricel & Spa.

Thank you for taking the time to share your experience with us during your recent stay.

We are thrilled to learn that you enjoyed your stay, specially the genuine hospitality and service from all our staff, our facilities and the beautiful breakfast.

We are delighted that we had the opportunity to be at your service and look forward to welcome you back at the Hospes Maricel & Spa.

With warm regards from sunny Mallorca.

Rafael de Luque

General Manager

Omdömet skrevs 13 juni 2018 från mobil enhet

En njutning i många dimensioner. Fantastisk byggnad, kanonservice, otroligt bra läge, fina och rymliga rum, superfrukost, bra tillgång till pool och bad i medelhavet. Rent och snyggt, förstås. Gångavstånd till marina och ett flertal pittoreska badstränder.

Datum för vistelsen: juni 2018
Restyp: Reste i arbetet
Tack HGW_001
Omdömet skrevs 11 september 2017

Helt fantastiskt och över all förväntan! Från första stund så fick vi fantastiskt bemötande av all personal. Rummet var sagolikt och maten likaså. Servicen håller absolut högsta nivå och vår helg kunde inte ha varit bättre!

Datum för vistelsen: september 2017
Tack Fabian S
Veronique T, Director General på Hospes Maricel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 12 september 2017

Dear Fabian,

Thank you so much for such a nice review! We are very happy to know that we exceeded your expectations.
We hope to have the pleasure to welcome you again in Hospes Maricel, for an other unique experience...

Yours sincerely,

V. Timsonet
GM
Hospes Maricel & Spa *****

Omdömet skrevs 25 maj 2017

Ett fantastiskt hotell att spendera in vistelse på Mallorca. Jag har bott hör tidigare men nu senast i may.
Personalen är väldigt vänliga och profisionella. Hotellet är rekativt litet så du känner dig bekväm. Jag hade förmånen att få ett rum nr 31 i huvudbyggnaden vilket är ett hörn rum med utsikt över havet.
Mina 24 h som jag spenderade på hotellet helt själv var fantastiskt.sällan man åker själv men du blir väldigt väl omhändertagen av all personal.
Lunch med utsökt mat och terass mot havet. När du lunchat klart lägg dig på solstolar kring poolen. Utmärkt service och på eftermiddagen finns en liten cabana med SPA som var helt fab. Efterom jag var själv så ville jag inte sitta på uppdukat bord utan fantastisk personal fixade min favvorit middag i dom vita fina sofforna på terassen . Har ni möjlighet så prova denna juvel , det kommer vi göra

Mrs Jonsson Sweden

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste ensam
Tack snoofsweden
Veronique T, General Manager på Hospes Maricel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 29 maj 2017

Kjære Mrs. Jonsson,

Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding fra ditt siste opphold på Hospes Maricel.
Vi er særdeles glade for å lese at dine forventninger ble innfridd og at oppholdet ble vellykket på alle områder. Det varmer våre hotellhjerter med slike tilbakemeldinger.
Jeg håper vi kan få gleden av å ønske deg velkommen tilbake neste gang du kommer til Mallorca.

Vennlig hilsen,

Veronique Timsonet
Hotelldirektør Hospes Maricel & Spa*****

Omdömet skrevs 12 augusti 2016

Hotell Maricel är flott hotell som ligger strax utan för Palma i Cala Major-bukten i närheten av Illetas. Vi bodde här en vecka nu i slutet av juli och var mycket nöjda. Maten är jättefin på frukosten och lunchen. Rummen är superfina. Vi hade en terrass dessutom med en egen liten svalkande pool. Bussen går precis utanför hotellet till Palma vilket gör det superenkelt att ta sig till och från Palma på kvällar och dagar. Hotellet rekommenderas varmt såklart!

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack athlete78
HospesHotels, Director General på Hospes Maricel & Spa, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2016

Dear Guest,

Thank you very much for taking your time to share your positive feedback with us.

We are glad that you enjoyed your stay in the Hospes Maricel and we hope to welcome you soon again.

Kind regards,
Véronique Timsonet