“OMG!”

Foc i Caliu
Rankad som nr 1 av 15 Restauranger i Selva
Prisklass: 173 kr - 1 153 kr
Omdömet skrevs 7 augusti 2020 från mobil enhet

Detta var den bästa restaurang-upplevelsen på länge!
Fantastiskt grillade grönsaker till mig som vegetarian och av någon underlig anledning hade dom lyckats att grilla bara exakt de grönsaker jag gillar😋 Facu var en underbar värd som bjöd på sig själv och vi hade kul hela kvällen.
Min sambo valde kött som märktes var av bra kvalité.
Brukar aldrig välja dessert eftersom min mage inte tål socker så bra men nu dök det upp en servitör med en bricka med underbara desserter så hur skulle man kunna säga nej?😂
Tycker verkligen att man ska bege sig till Selva och få sig en middag på eld och grill som den heter.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack Amandaosara

Omdömet skrevs 24 september 2018 från mobil enhet

Supergod mat trevlig personal vi åt sallad och två pastarätter salladen var superb och lika med pastan.

Dan

Omdömet skrevs för 4 dagar sedan

Omdömet skrevs för 1 vecka sedan

• Atmosfär

Resenärer som tittade på Foc i Caliu tittade också på

Besökt Foc i Caliu? Berätta vad du tyckte!

Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.