Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com565 US$
Travelocity565 US$
CheapTickets565 US$
FindHotel568 US$
Agoda.com621 US$
Omdömet skrevs 9 september 2020 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2020
Antoni Duran, General Manager på Finca Serena Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2020

Omdömet skrevs 23 augusti 2020 från mobil enhet

Omdömet skrevs 17 augusti 2020

Rumstips: For locals, this is a great place to getaway! for out of town tourists this is a must stay
Datum för vistelsen: augusti 2020
Antoni Duran, Director General på Finca Serena Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 17 augusti 2020

Omdömet skrevs 8 augusti 2020

Rumstips: All are spectacular
Datum för vistelsen: augusti 2020
Antoni Duran, General Manager på Finca Serena Mallorca, svarade på det här omdömetSvarade 10 augusti 2020

Omdömet skrevs 8 augusti 2020 från mobil enhet