Omdömet skrevs 5 november 2017 från mobil enhet

Bra hotell som ligger drygt 10 minuters promenad från Shinjuku stationen där Naritaexpress stannar. Hotellet är 30 vånigar högt och har man turen att bo högt är det enastående utsikt över Tokyo. Området är av nöjeskaraktär och det finns lite vuxenbutiker, men inget som man märker av om man rör sig i området innan midnatt, vet inte hur det är framåt småtimmarna. Vi valde rum med två stora enkelsängar. På bilder ser rummet större ut än vad det är. Lite trångt med väskor, men det funkar. Bra med separat toalett. Rent och snyggt. Sängarna är som de brukar vara utomlands, hårda. Wifi fungerade bra (28 vån, rum 2842), ca 5-10 Mbit/s upp o ned.
På rummet fanns strykjärn m bräda, vattenkokare, kyl och vatten (två nya flaskor varje dag)
Frukosten vid receptionen (vån 8) har bland annat fil, bröd, ägg, bacon/korv, frukt, sallad. Vi tyckte det var helt ok, dessutom lugnt och skönt.
Kan mycket väl tänka mig att bo där igen.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Stefan G
Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Gracery ligger i livliga Shinjuku, nära Shinjuku station, shopping och en massa bra restauranger. Fick bra service på hotellet och ett finns två olika frukost restauranger att välja mellan. Rummen är fräscha och hyfsat ljusa. Mycket bra wifi - även på rummet. Bodde 3 nätter, åkte iväg några dagar men återvände till Gracery igen några dagar efter min korta resa. Mycket bra hotell, låt inte den lite "tacky" Godzillan på taket avskräcka - hotellet är i samma byggnad som en biograf. :)

Bodde här: augusti 2017, reste ensam
Tack olan01
Omdömet skrevs 4 maj 2017 från mobil enhet

Hotellet ligger i Shinjuku, Tokyo. Det är en stor stadsdel med många människor i omlopp. Shinjuku stationen ligger ca 5 minuter från hotellet så det är ganska lätt att ta sig dit från vilken del av Tokyo som helst. Sovkvalitet är sådär, sängarna är ganska hårda. Rummet är i det minsta laget, inga garderober att lägga undan grejerna i, men funkar för kortare vistelse. Ganska stort badrum med allt man behöver. Både badkar och dusch finns. Bra frukostbuffé. Två olik typer av frukostbuffén att välja bland. Prisvärt.

Bodde här: april 2017, reste i arbetet
1  Tack Nela_Malmo
Omdömet skrevs 7 april 2017 från mobil enhet

Vi gillade verkligen läget på det här hotellet, det var lätt att hitta till, med lagom avstånd till stationen.

Rummen var väldigt små, men badrummen var väldigt bra med djupt badkar.
Frukosten var helt okej.

Det var bra att de hade wi-fi router man kunde hyra för en billig peng, så mycket smidigare att ta sig runt i staden då.

Bodde här: mars 2017, reste med familjen
1  Tack thealeg
Omdömet skrevs 20 september 2016

Underbart hotell med fantastiskt läge, trevlig personal, god mat och strålande utsikt.
Rena rum med ett badkar som användes flitigt.

Promenadavstånd till Shinjuku station så perfekt för de som vill utforska.

Lite små rum men fortfarande 5/5!

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
Tack Jimbow93