Keio Plaza Hotel Tokyo(Nishishinjuku)
  • Pool
RIHGA Royal Hotel Tokyo(Shinjuku)
Rabattmeddelande! 24 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 24 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 173 US$/natt.

Shinjuku Prince Hotel(Shinjuku)
  • Träningsanläggning
JAPANiCAN.com
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Super Hotel Shinjuku Kabukicho(Shinjuku)(Mycket prisvärt!)
  • Frukost ingår
Hilton Tokyo(Nishishinjuku)
Hilton
Park Hyatt Tokyo(Nishishinjuku)
Omdömet skrevs 19 juli 2017

Vi har bott på detta hotellet innan, men i år tyckte vi att båda service o stilen har förändrats. Ny ägare?! Då vi kom in och skulle checka in,det första vi hörde "Kan jag få era pass?"Inte direkt välkomnande... Det stora comfort rummet vi hade var jätte fint ,sköna sängar, jätte stort badrum,rummet hade med tillgången till loungen på 12:e våning, inget särskilt, men du kan drick vin, kaffe och läsk där utan kostnad. Sönerna hade ett vanligt rum, väldigt smal och tänk på att deras sängar är smalare.
För övrigt, frukost har också förenklats, ganska OK, men inget särskilt. restaurangen ganska sliten. Takterrassen/baren har möblerats om, nu är det bara tråkiga bord på terrassen, den coola baren och vilostolar bortplockade tyvärr. Drinken fick vi i ett vin glas.
Lite långt från tunnelbana, annars är Shinjuku roligt ställe kolla på natten!
Nix, det blir annat hotell nästa gång.

Tips för att välja rum: Värt att ta ett av design rum eller comfort .
  • Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Tack Dagge1960
Omdömet skrevs 30 april 2017 från mobil enhet

+ jättefint rum med loft och futon där min dotter sov och tyckte det var toppen.
Jättefräsht badrum.
Mysig takbar med utsikt!
Alla i familjen fick matchande pyjamaser
-Lite lustigt läge i Shinjuku men inte långt att gå till pulsen.
Väldigt rörig frukostmatsal och inte det bästa utbudet.
Prisvärt!

Bodde här: april 2017, reste med familjen
2  Tack Zandra E
Omdömet skrevs 10 januari 2017

Superfina helt nya rum som har utsikt över staden perfekt lokaliserat blad bargatorna i tokyo. Här har du underhållning hela natten i området och hotellet ligger avsides i lugn och ro, perfekt nära till allt. ink tunnelbanan. Rekommenderar detta hotell varmt.

• Bodde här: augusti 2016, reste som ett par
1  Tack LindaPistol
Omdömet skrevs 15 november 2016

Trevligt hotell, fräscht och trevlig personal. Renbäddar sängarna varje dag, mycket rent och fräscht.
Bra utsikt från dom övre rummen. Bra läge, gångavstånd till restauranger och stadsshopping. Lite besviken på frukosten då den mest vände sig till de japanska gästerna. Fanns inte några frukter eller grönsaker förutom gurka. Längtade efter fräsch frukt och mer kontinental frukost.

Bodde här: juni 2016
Tack U398
Omdömet skrevs 23 september 2016

Precis som det ofta verkar vara i Tokyo är rummen inte de största man sett, men fantastiskt bra standard. Läget är riktigt bra - nära till mycket i populära Shinjuku, men även nära till stationer för att ta sig runt om i Tokyo. Bra uppkoppling på Wi-Fi. Ett väldigt prisvärt hotell.

• Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack DanielForssell