“Yummy!”

Rankad som nr 1 av 9 163 Restauranger i Shibuya
Område: Shibuya, Harajuku, Ebisu
Område: Shibuya, Harajuku, Ebisu
Omdömet skrevs 30 oktober 2018 från mobil enhet

Maten var ljuvlig! Helt underbar! Kockarna och personalen var så välkomnande och trevliga så att vi stormtrivdes. Superbra service och maten var supergod. Värt vartenda öre. Bästa restaurangen jag ätit på, på väldigt väldigt länge!

Datum för besöket: oktober 2018
Tack karolinamarin

Omdömet skrevs 9 augusti 2018 från mobil enhet

Detta har allt!
Sedan jag började med TripAdvisor 2013/2014 har inte många restauranger fått 5 av 5 från mig och då har jag ätit på många stjärnkrogar.
Ibland är det inte bara maten som avgör om ett ställe är bra eller inte. Man kan äta bra mat med dålig ”service” och det förstör helheten.

Senaste veckorna har vi ätit på bättre restauranger både i Paris, Tel Aviv, Spanien, Stockholm och andra ställen i Tokyo... men trots bra mat och fin utsikt eller bättre dukning så är det nog inget som slår detta i sin helhet trots att det ligger i källaren.

Personalen är underbara och köttet är av bästa kvalité. Sitt vid bänken mot köket så ni kan snacka med kockarna också.
Priset är billigt och alla sinnen får vara med.

Gå hit och ät!

Datum för besöket: augusti 2018
Tack PHBG
Omdömet skrevs 27 juni 2018 från mobil enhet

Beef boss gjorde hela vistelsen till en perfekt upplevelse. Jag tog "8 köttsorter", så man fick testa olika smaker. Sen valde jag själv att avsluta med Kobe beef. Helt perfekt!!
Skulle lätt rekommendera platsen för den som vill prova olika kött sorter! K
Priset är OK.

Tack Dan L
Omdömet skrevs 19 juni 2018 från mobil enhet

Om du gillar kött och showande servitörer är detta stället för dig. En liten restaurang en trappa ner mitt i Shibuya som är högt rankat i recensioner. Vi var inte så imponerade. Inte så flexibla i matval och personalen gillar att spexa med alla. Eller i alla fall inte vår grej. Och gå inte hit och försök att äta vegetariskt (med sällskap som vill ha kött) - det var väldigt svårt att lösa.

Tack mallulh
Omdömet skrevs 7 juni 2018 från mobil enhet

En mycket trevlig japansk restaurang som varmt rekommenderas. Den hittas på 7:e våningen. På menyn ligger vikten på kött, men även som vegetarian går det att hitta alternativ, ostpannkakorna kan rekommenderas. Köttet steker man själv eller personal vid grill på bordet. Mycket trevlig personal som är duktiga på engelska.

Tack Linnéa C

Resenärer som tittade på Han no Daidokoro Kadochika tittade också på

Besökt Han no Daidokoro Kadochika? Berätta vad du tyckte!