Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 210 US$/natt.

Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 141 US$/natt.

Rabattmeddelande! 41 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 41 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 185 US$/natt.

Rabattmeddelande! 39 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 39 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 200 US$/natt.

Akasaka Granbell Hotel(Akasaka)
  • Frukost ingår
Hotel Grand Fresa Akasaka(Minato)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 15 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 15 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 100 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 124 US$/natt.

Conrad
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 538 US$/natt.

Andaz Tokyo Toranomon Hills(Minato)
Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 631 US$/natt.

Omdömet skrevs 1 december 2017

• Bodde här: november 2017, reste ensam
Omdömet skrevs 5 oktober 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017, reste ensam
Omdömet skrevs 28 augusti 2017

• Bodde här: augusti 2017, reste med vänner
Omdömet skrevs 22 augusti 2017

Tips för att välja rum: 部屋の中に、トイレ、洗面、風呂が無い(聞くところによると、トイレ付もある?)ただ、地下い1階に家族風呂(女性の為には、オートロック)があり、ビジネスホテルと少し違った、我が家気分でした。
  • Bodde här: augusti 2017, reste ensam
Omdömet skrevs 2 juli 2017