The Prince Park Tower Tokyo(Shibakoen)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 218 US$/natt.

Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 194 US$/natt.

Akasaka Granbell Hotel(Akasaka)
Rakuten Travel
  • Frukost ingår
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 116 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 145 US$/natt.

Hotel Grand Fresa Akasaka(Minato)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 14 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 14 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 97 US$/natt.

• Frukost ingår
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 119 US$/natt.

Andaz Tokyo Toranomon Hills(Minato)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 618 US$/natt.

Priceline
Omdömet skrevs 21 maj 2014

Tips för att välja rum: Make sure you ask for non smoking if you don't smoke!
  • Bodde här: maj 2014, reste ensam
Omdömet skrevs 10 december 2013

Tips för att välja rum: try not to take a room facing the main street, might get noisy on weekday nights
  • Bodde här: november 2013, reste i arbetet
Omdömet skrevs 28 juni 2018