“Ett vanligt kafe med helt OK kaffe”

Ingen bild tillgänglig
Har du en bild?
Lägg till den.
Caffe Veloce Kodemmacho
Rankad som nr 5 683 av 9 520 Restauranger i Chuo
Område: Ginza, Tokyo Nihonbashi
Område: Ginza, Tokyo Nihonbashi
Omdömet skrevs 1 april 2018

Jag valde detta ställe för att det ligger nära mitt hotell. Jag drack bara kaffe. Kaffet var gott. Det erbjuds också enkla smörgåsar. Den som är känslig för cigarettrök bör inte gå hit. Som på så många andra ställen i Japan ligger avdelningarna för rökare och icke-rökare precis bredvid varandra utan vägg eller skynke emellan.

Tack StefanHaeger

Omdömet skrevs 1 augusti 2018

Omdömet skrevs 12 december 2017 från mobil enhet

Omdömet skrevs 10 augusti 2017

Omdömet skrevs 12 juni 2017

Besökt Caffe Veloce Kodemmacho? Berätta vad du tyckte!