Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (1 371)
Filtrera omdömen
1 371 resultat
Medlemsbetyg
895
410
48
10
8
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
895
410
48
10
8
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
27 av 1 371 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 4 veckor sedan från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RyumeikanTokyo, フロント オフィス マネージャー på Hotel Ryumeikan Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 1 november 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Sovkvalitet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RyumeikanTokyo, フロント オフィス マネージャー på Hotel Ryumeikan Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade för 2 veckor sedan
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 25 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RyumeikanTokyo, フロント オフィス マネージャー på Hotel Ryumeikan Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 oktober 2018

Datum för vistelsen: oktober 2018
  • Restyp: Reste ensam
    • Standard
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RyumeikanTokyo, フロント オフィス マネージャー på Hotel Ryumeikan Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade 29 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 12 oktober 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: oktober 2018
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
RyumeikanTokyo, フロント オフィス マネージャー på Hotel Ryumeikan Tokyo, svarade på det här omdömetSvarade 14 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen