Kostnadsfri avbokning till den 21-04-30
Booking.com101 US$
Priceline101 US$
getaroom.com110 US$
Omdömet skrevs 24 februari 2020

Ligger avsides i Quesada men kan rekommenderas för de som är lite äldre och gillar lugnet, vi provade inte Spa-delen, men frukosten (12 euro/st) kan inte rekommenderas, då är det bättre att ta sig till ngt ställe i närheten och äta 2st för typ 9 euro, Lizarran kanske? Litet men rent rum, men vi kommer nog förmodligen inte att bo där igen, tyvärr.

Datum för vistelsen: februari 2020
Tack anilss0n1
hotellalagunaspagolf, Director de Recepción på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 3 mars 2020

Dear guest, thank you very much for your comments. The price for our buffet restaurant is 12 euros per person but in case you include in your package at the check in the price is 10 euros. Also you can have a different breakfast in our cafeteria from 10.00.
The hotel is placed in a quiet area but we have some services nearby.
I hope to see you soon in the hotel. Kind regards

Omdömet skrevs 5 december 2018

Fint hotell med bra poolområde men ligger väldigt avsides om man vill ha lite rörelse, fräscha rena rum, lite tråkig frukost som helt saknade grönsaker. Om du vill ha lugn och ro passar detta bra .
Trevlig personal.

Datum för vistelsen: september 2018
Tack Lena A
Samanta F, Director de Recepción på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 6 december 2018

Kära gäst,
Teamet vill tacka för att du valde vårt hotell i ditt senaste besök i Alicante. Vi tackar för alla dina kommentarer, att vi med största säkerhet kommer att dela med våra chefer för att följa upp din erfarenhet. Vi är mycket ledsna för att lära oss att vi inte kunde erbjuda dig den tjänst som du förväntade dig vid frukost, var så försiktig att vi alltid strävar efter att erbjuda högsta standard för service och gästfrihet. Återigen vill vi tacka dig för dina mycket vänliga kommentarer och din vistelse. Vi ser fram emot att ha nöjet att välkomna dig igen. Med vänliga hälsningar,

Omdömet skrevs 14 november 2018 från mobil enhet

Mäklarfirman vi bokat visningsresa med bokade in oss på detta hotellet. Vi var mycket nöjda, det enda negativa var att det låg så långt iväg ifrån torrevieja. Fint poolområde, lugnt och trivsamt. Vi tog massage på spa-avdelningen, och var mycket nöjda.

Datum för vistelsen: november 2018
Tack 252idap
Samanta F, Director de Recepción på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 1 december 2018

Kjære gjest, teamet vil gjerne takke for at du stoler på oss i din hussøk i Alicante. Vi er glade for å lære at du likte oppholdet ditt og kunne oppleve ekte gjestfrihet og service fra alle våre ansatte og våre fasiliteter.
Avstanden fra hotellet til Torrevieja er rundt 15 minutters kjøring og 5 minutters kjøring fra sentrum av Ciudad Quesada med alle fasiliteter (Restauranter, Butikker, Banker ...) Vi takker for alle dine kommentarer. Vi gleder oss til å ha gleden av å ønske deg velkommen på nytt.
Med vennlig hilsen,

Omdömet skrevs 19 juni 2018

Hotellet hade Stora trevlig rum, vi bodde i juniorsuit. stor pool, ett lite minus var att poolbaren var stängd men det var i maj månad så kanske lite lågsäsong. Bra service och god mat. poolhanddukar fanns att tillgå mot en deposition på 5 E st. Då fick man byta så ofta man ville.

Datum för vistelsen: maj 2018
Tack zajsa79
Santiago M, Director Comercial på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 22 juni 2018

Kära Zajsa79,

Tack för din kommentar.

Vi var glada att din vistelse på hotellet var trevlig.

Vänliga hälsningar,

Santiago M.

Omdömet skrevs 13 juni 2018

Bra beläget hotell med professionell service. Rent och snyggt. Lugnt och tyst när vi besökte hotellet. Trevlig och hjälpsam personal. Stor spa-avdelning och väl tilltaget poolområde. Utmärkt restaurang och mycket bra frukost, isom vi såg fram emot varje morgon. Trevlig bar med generösa öppettider som öppnade upp mot den vackra trädgården. Bra gratis, hotellparkering med solskydd för bilen. Perfekt läge som utgångspunkt för trevliga dagsutflykter i området. Rekommenderas varmt!

Rumstips: Vi bodde med balkong mot gatan med kvällssol. Vill du har en mera liv och rörelse så väljer du rum med utsikt mot poolområdet.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Lars Göran L
Santiago M, Director Comercial på Hotel La Laguna Spa & Golf, svarade på det här omdömetSvarade 15 juni 2018

Kära Laszlopapp2018,

Tack så mycket för din kommentar på TripAdvisor.

Vi är glada att du gillade din vistelse.

Vårt läge är bra att njuta av Costa Blanca och Costa Calida också.

Vi hoppas att vi ses igen hos oss.

Vänliga hälsningar

Santiago M.