“Bästa i stan!!!”

Bra för: Lokal mat, Barhäng
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Casco Antiguo-Santa Cruz
Omdömet skrevs 25 juli 2020 från mobil enhet

Har haft nöjet att gå till denna restaurang i ca 8 år och flera gånger per år!
Alla rätter vi testat har alltid hållit världsklass och personalen är underbar!
Kan verkligen rekommenderas!!!!

Datum för besöket: juli 2020
Tack marcuss607
Skriv ett omdöme.Omdömen (3 049)

Omdömet skrevs 7 januari 2020 från mobil enhet

Fantastisk god mat o bra service. Mycket trevlig personal. Vill gärna göra återbesök snart igen. Bra läge med närhet till nära småbåtshamn.

Datum för besöket: januari 2020
Tack Sussie R
Omdömet skrevs 1 november 2019 från mobil enhet

Väldigt gott, trevlig personal, helt ok miljö. Rekommenderar verkligen att besöka detta ställe. Tapasen var det godaste jag smakat!

Datum för besöket: november 2019
Tack clarah12345
Omdömet skrevs 7 oktober 2019 från mobil enhet

Kan varmt rekommendera tapas på detta ställe! MYCKET mat och god mat! Servicen var också underbar, även om inte alla servitriser pratade engelska (och vi ingen spanska) så lyckades vi förstå varann.

Datum för besöket: september 2019
Tack Annica S
Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Proppmätta efter några smårätter. Getosten bäst, tätt följd av räkor och miniburgare. Personalen var jätteduktiga, och maten kommer snabbt.

Datum för besöket: september 2019
Tack 853emilj

Resenärer som tittade på La Taberna del Gourmet tittade också på

Alicante, Costa Blanca

Besökt La Taberna del Gourmet? Berätta vad du tyckte!