“One more time”

Thai Corner
Rankad som nr 24 av 1 793 Restauranger i Alicante
Kök: Thailändskt
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Ännu en gång testade vi Thai Corner, denna gång med kompisar! Inte blev vi besvikna inte, lika bra dom alltid! Perfekt lunch ställe! Vi fortsättter gå ditGlöm inte den trevliga personalen

Datum för besöket: juni 2017
Tack 312g_rans
Skriv ett omdöme.Omdömen (1 274)

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Vi var ett sällskap på 6 personer och åt fantastiskt god thaimat.
Servicen var mycket bra och väldigt billigt!
Kan varmt rekommendera detta ställe om ni tröttnat på tapas!

Datum för besöket: maj 2017
Tack Elisabeth189852
Omdömet skrevs 19 april 2017 från mobil enhet

Har man tröttnat på tapas och tråkiga sallader då kan man besöka Thai Corner för att avnjuta god thaimat. Bra service, maten är ok men inte mer.

Datum för besöket: april 2017
Tack ShahoK
Omdömet skrevs 21 november 2016 från mobil enhet

En mycket trevlig Thai restaurang som jag varmt kan rekommendera. God Thai mat , trevlig personal och bra priser. Boka gärna bord.

Datum för besöket: november 2016
Tack fredarnes2014
Omdömet skrevs 14 november 2016 från mobil enhet

Jättegott stekt ris , bra service ich de talar engelska. rekommenderas för alla. Vettiga priser och gott kaffe

Datum för besöket: november 2016
Tack pontusa893

Resenärer som tittade på Thai Corner tittade också på

Alicante, Costa Blanca

Besökt Thai Corner? Berätta vad du tyckte!