“Super gott och trevligt! ”
Omdöme om O'Pote Galego

O'Pote Galego
Rankad som nr 760 av 1 567 Restauranger i Alicante
Kök: Spanskt
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Väldigt god mat och trevlig service. Man får in maten fort. Tappasen är ganska stora så ta inte för många.

Tack Patricia7806

Omdömet skrevs 15 oktober 2017

Lugnt och trevligt läge vid det lilla torget. Mycket god mat och rikliga portioner. Snabb och trevlig service. The best Irish coffee ever! Vi var där tre kvällar i rad!

1  Tack 29torej
Omdömet skrevs 20 september 2017 från mobil enhet

Bra service och god mat! Vi hamna här efter att blivit avskräckta av inkastare tvärs över torget. Blev glatt överraskade av den goda fisken och trevlig personal. Kan rekommenderas! Blev därför 2 besök under vår vistelse i Alicante.

Tack Mikael B
Omdömet skrevs 29 juni 2017 från mobil enhet

Härligt att slippa värsta hetsen från inkastare. Typ bara 10 meter från hetsen men det var en lugn och trevlig restaurang. Vi hade blivit "lovade" stadens bästa paella. Vet ej om det stämmer men den saknade både saffran och salt och den vi gör själva är mycket bättre. Ett tips är att beställa in extra aioli vilket gör allt godare. Vi åt både carpaccio och abungadas (meatballs) till förätit vilket var lite överkurs då vi fick fyra jättebullar. Men vi åt upp och var nöjda. Bra och snabb service.

Tack Kia C
Omdömet skrevs 15 september 2016

God mat! Fin miljö! Bra service! Stora portioner, särskilt Tapas! Ta ej för många!
Absolut värt ett besök !

Tack mariaB434RG

Resenärer som tittade på O'Pote Galego tittade också på

Alicante, Costa Blanca

Besökt O'Pote Galego? Berätta vad du tyckte!