“ God mat och öl till Bra pris!!!”

Cerveceria 100 Montaditos
Rankad som nr 302 av 1 585 Restauranger i Alicante
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Omdömet skrevs 30 mars 2018 från mobil enhet

Bra ställe med god öl samt jätte många alternativ för mini buagett, tilltugg och chilken bollar, potatis bollar samt ost bollar för lite pengar.
Passar bra som mellanmål ellet lunch.

Tack HAMIDREZA B

Omdömet skrevs 29 oktober 2017 från mobil enhet

Ett utbud av olika typer av små minibaguetter och snacks. För en full lunch behöver man nog äta 4-6 st beroende på hur stor man är i maten men nästan alla rätter kostar 1 euro/st så det blir inte så dyrt oavsett. De panko-friterade ostbollarna (8-bollar) serveras med jordgubbssylt och var jättegoda. Även dessert-baguetterna med färskost och cookies & chokladkrämen med cookies var barnens favorit. Vi var 5 personer och åt och drack för totalt: 27 euro. 5 dryck och 22 blandade baguetter/snacks och dessert-baguetter. Helt ok om man vill ha något snabbt och billigt.

Tack Inadrak08
Omdömet skrevs 17 februari 2017

Dom har specialpris vissa dagar. Till exempel onsdagar kostar alla tapasportioner 1 euro. Blir billig middag och gott. Måndagar macka plus öl/vin 2 euro. Ett glas vin eller öl kostar alltid 1,50 euro

Tack Rosamaja
Omdömet skrevs 2 oktober 2016

Lyckades klura ut hur vi skulle beställa men var inte riktigt säkra på vad det var vi beställde men det blev toppen.
Små baguetter med olika fyllning som var jättegoda.
Smidigt och prisvärt!

Tack nenne2016
Omdömet skrevs 30 maj 2014

Det fanns mycket smått och gott att välja på. Smårätter.
Du betalar samtidigt då du beställer, du behöver inte sitta och vänta på notan. Väldigt trevlig personal.

Tack Mumlan

Resenärer som tittade på Cerveceria 100 Montaditos tittade också på

Alicante, Costa Blanca

Besökt Cerveceria 100 Montaditos? Berätta vad du tyckte!