andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 6 Skribent
234 omdömen
34 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 31 hjälpsamhetsröster
“Stor och lite för opersonlig”
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 för en vistelse i juli 2017

Betyg 3 - Lägenheten - Stor yta med god plats för 6 personer. Vi upplevde lägenheten lite för opersonlig. Utrustning - Det mesta fungerade bra men det var fel på en vattenvärmare och luftkonditioneringen levde eget liv. Wi-fi fungerade bra i förutom i sovrummen där det var sämre access.
Ett tips - Se upp med elförbrukningen och lämna inte nycklar på insidan av dörren när ni lämnar lägenheten. Då kommer ni inte in :-) En dammsugare skulle ha varit väldigt bra att ha under vårt 11 dagar långa besök.
Betyg 4 - Service och svar på frågor - Mycket bra och tillmötesgående personal på Meditarranean Lettings. Snabba svar på frågor. Transfer från flyget och överlämning av nycklar fungerade utmärkt.
Betyg 4 - Läge - Lägenheten ligger alldeles vid spårvagnsstationen Mercado och det finns en supermarket i anslutning. En mycket bättre finns någon gata bort. På väg ner till explanadan, hamnen och stranden, ca 1 km, går du genom ett av Alicantes restaurangdistrikt. Mycket mysigt.
Jag skulle rekommendera lägenheten till vänner med behov av yta och som inte kommer att tillbringa mycket tid inomhus.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 18 2017
Dear Brigitta,

Thank you for taking the time to a write a review of your stay at this property.

We are glad to inform you that the property owner has replaced the heater of that bathroom because it failed sometimes.

We really appreciate you taking the time to recognise our efforts and above all we are so glad you enjoyed the location of this property and your stay with us :)

We hope you will choose us again next time you visit Alicante.

Kind regards, Nuria
Mediterranean Lettings Co.
Beat S
2 omdömen
Omdömet skrevs 19 oktober 2017 för en vistelse i oktober 2017

Din ålder 50-64
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
dec 18 2017
Dear Beat,

We do apologise for the inconvenience caused by the fail of the heater in one of the 2 bathrooms. The repairman tried to fix it as soon as possible but unfortunately, it was not possible during your short stay but the next day after your check-out. So we understand you are upset, sorry. Luckily, the other bathroom had hot water without any problem.

Anyway we hope we get the opportunity to welcome you back in a near future again.

Sincerely, Nuria,
Mediterranean Lettings co.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera