“Alicante”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Vistas al MAr

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Inger E
1 omdöme
“Alicante”
Omdömet skrevs februari 27 2018 för en vistelse i December 2017

Lägenheten ligger lite avsides från Alicante centrum men det går bussar precis utanför. Dessa är mycket prisvärda och går ofta. Området är även lugnt och fridfullt. Det finns mycket att se, bl a hamnen med sina fina båtar.
Vid bekymmer var det inga problem att komma i kontakt med Vicente (ägaren) och han var mycket hjälpsam.
Inte alls omöjligt utan att vi kommer tillbaka.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
från
/ natt
Boka nu
Eller skicka ett meddelande till ägaren
Det här boendet har betalningsskydd
Betala aldrig för din semesterbostad med pengaöverföring.
Läs mer om att betala säkert.
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera