“Muy buena opción”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Villa Buganvilla

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
8 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Omdömen från våra medlemmar

BeaRed R
Omdömet skrevs 31 juli 2018 för en vistelse i juli 2018

Datum för vistelsen: juli 2018
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Svar från företaget
aug 1 2018
Muchísimas gracias por la opinion tan linda. Un verdadero placer tenerlos como inquilinos :) espero poder recibirlos de nuevo en el futuro.
bbbarbora ...
London, Storbritannien
Omdömet skrevs 13 november 2017 för en vistelse i juni 2017

Datum för vistelsen: juni 2017
Santa Cruz de Tenerife, Spanien
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 för en vistelse i augusti 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Datum för vistelsen: augusti 2017
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Detta är ett subjektivt omdöme som skrivits av en enskild resenär och inte av Tripadvisor LLC eller dess partner. Tripadvisor kontrollerar omdömen.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera
Pålitligt enligt resenärer
Skapa ett kostnadsfritt objekt
Intäkterna påverkar de upplevelser som visas på den här sidan, läs mer.