“Maravilloso apartamento en un lugar tranquilo”
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

8 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 14 hjälpsamhetsröster
“Slitet”
Omdömet skrevs 2 juni 2018 för en vistelse i maj 2018

Slitet boende i avsomnad ort helt utan service förrutom Farmacia och en bar. Snabbköpet var öppet när ägaren ville....
Närmsta riktiga affär 15 minuter bort med bil.
Lägenheten var sliten, nedsutten soffa o trasig fåtölj, ett trångt kök med slitna kastruller o skeva stekjärn. Bra med disk o tvättmaskin. Balkongen övermöblerad med för stort plastbord o 6 stolar som inte fick plats. Duscharna var för pygmeer, låga o trånga, toastol kloss intill duschkar, omöjlig att sitta på även för barn. Poolen avstängd för reparation, inga solstolar. Minigolfen avstängd för reparation. De 2 restauranger -na i närheten stängda för reparation. 2 restauranger 500 m bort i hamnen endast öppna mellan 21.00 o 23.00.
Välj annat boende.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
aldomiche ...
Barcelona (provins), Spanien
2 omdömen
Omdömet skrevs 5 juni 2018 för en vistelse i maj 2018

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera