Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (145)
Filtrera omdömen
145 resultat
Medlemsbetyg
92
38
10
1
4
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
92
38
10
1
4
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 145 omdömen
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 24 november 2018 från mobil enhet

Datum för vistelsen: november 2018
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 22 juli 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste som ett par
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
emocions s, Director General på Hotel Sorli Emocions, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 16 juli 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: juli 2017
Restyp: Reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
emocions s, Director General på Hotel Sorli Emocions, svarade på det här omdömetSvarade 1 september 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 juni 2017

Datum för vistelsen: maj 2017
  • Restyp: Reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
emocions s, Director General på Hotel Sorli Emocions, svarade på det här omdömetSvarade 5 juli 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 21 april 2017

Datum för vistelsen: april 2017
  • Restyp: Reste som ett par
    • Standard
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
emocions s, Director General på Hotel Sorli Emocions, svarade på det här omdömetSvarade 26 april 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen