“Mycket god mat”
Omdöme om Seestern Restaurant

Seestern Restaurant
Rankad som nr 6 av 49 Restauranger i Heiligenhafen
Omdömet skrevs 25 juni 2017 från mobil enhet

Vi var fyra som samtliga var nöjda med sin mat. Den var vällagad och smakade mycket bra. Det enda negativa var att gulaschsoppan jag beställde som huvudrätt: portionen var mycket liten och serverades utan bröd.

Datum för besöket: juni 2017
Tack piah341

Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Efter en rundvandring i staden och hamnen, hamnade vi på en båt som låg på land. Det var en lite annorlunda och mysig idé. Personalen hade en hög och tillmötesgående servicenivå. Menyer på tyska, engelska och svenska fanns. Att ölen var god behöver väl knappast nämnas. Sparrissoppan kunde haft mer Sparrissmak och varit lite krämigare. Schnitzeln höll bra kvalité och svampsåsen var god och krämig. Goda grönsaker till. Om inte vädret tillåter kan nån även sitta inne i den ordinarie restaurangen. Besök rekommenderas.

Datum för besöket: juni 2017
1  Tack Mads5813
Omdömet skrevs 12 april 2017

Serveringen var belägen i en jätteträeka precis vid hamnen i Heligiehafen. Fantastiskt god mat, vi valde från en
Lång meny med allt från smårätter till stora middagar. Notera, det var jätteportioner. Bra med grönsaker o nybakat bröd serverades till. Tyvärr fick vi vänta länge på maten, då det tydligen varit ett större sällskap precis innan oss. Ägaren kom personligen fram o sade att huset bjöd på valfri dessert med kaffe som kompensation. Fin gest tycker jag

Datum för besöket: april 2017
Tack Eva O
Omdömet skrevs 11 april 2017 från mobil enhet

jättefin tysk restaurang. mycket god mat, vällagad i fint kök. överraskningen fick vi när notan kom in det var dessutom superbilligt

Datum för besöket: april 2017
Tack 874perl
Omdömet skrevs 23 februari 2017

Mycket mat som var god och prisvärd.Trevlig serviceinriktad personal. Bra valmöjligheter på deras meny. Fanns även bra alternativ för drycker

Datum för besöket: februari 2017
Tack joergenl178

Resenärer som tittade på Seestern Restaurant tittade också på

Heiligenhafen, Schleswig-Holstein

Besökt Seestern Restaurant? Berätta vad du tyckte!