“Fantastiska råvaror”

Kök: Grill, Fisk och skaldjur, Kroatiskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Middag, Bokningar
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Vi beställde in kalv och tonfisk med grillade grönsaker och pommes. Otroligt bra tillagat, det bara smälte i munnen. Mycket trevlig personal.

Datum för besöket: juni 2017
Tack juliagran

Omdömet skrevs 13 september 2016 från mobil enhet

Mycket mysig o trevlig restaurant vi åt grillat lamm som var väldigt gott bra service o gott vin prisvärt!

Datum för besöket: september 2016
Tack janetd883
Omdömet skrevs 23 augusti 2016

Vi åt mycket god fisk som var prisvärd. Servicen var mycket bra. Det enda som var lite var stora fåglar som flög nära och spanade på vår mat.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Martin S
Omdömet skrevs 15 augusti 2016

Bra restaurang med både gårdsservering och terrass vid vattnet. Servicen var bra och uppmärksam. Maten var mycket bra och läget är mycket bra (liksom många restauranger i centrala Komiza). Under högsäsong så är det bra att boka bord någon dag innan. Första gången vi var där var det fullsatt.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Nisse001
Omdömet skrevs 8 augusti 2016

Den bästa restaurangen vi besökte under veckan, dessutom den billigaste. God mat, bra service och fantastisk utsikt

Datum för besöket: augusti 2016
Tack kaptennilsson

Resenärer som tittade på Konoba Barba tittade också på

Komiza, Island of Vis
Vis, Island of Vis

Vis, Island of Vis
Komiza, Island of Vis

Besökt Konoba Barba? Berätta vad du tyckte!