“God lunch i lantlig miljö ”
Omdöme om Spiltan

Spiltan
Rankad som nr 2 av 46 Restauranger i Upplands Väsby
Kök: Svenskt
Middagsalternativ: Middag, Uteservering
Beskrivning: Grillbuffé hela augusti, september - november A´la carte. Julbord november-december 2014
Omdömet skrevs 15 maj 2021 från mobil enhet

Goda hamburgare gjorda på högrevsfärs med goda tillbehör. Stället ligger en bit från E4:an Upplands Väsby men värt ett besök.

Datum för besöket: maj 2021
Tack IngmarieL4

Omdömet skrevs 6 maj 2021 från mobil enhet

Tack Ann-Sofie och Mattias för jättegod mat, varmt bemötande och en fantastiskt trevlig kväll. Grappan, romen och sköna samtal blev pricken över i
/Susann & Roffe

Datum för besöket: maj 2021
Tack RoffeHe
Omdömet skrevs 27 november 2020 från mobil enhet

Väsbys bästa och mysigaste restaurang. God mat, trevlig personal och mysig miljö Alltid lediga gratis p platser.

Datum för besöket: november 2020
Tack Passport30561463863
Omdömet skrevs 6 augusti 2020 från mobil enhet

Ann-Sofie och Mattias driver ett fantastiskt ställe med suverän mat och personlig service som vi gärna återkommer till ofta, både med barn och vuxna. Jag hade min 40 årsfest här och det var precis så perfekt som jag hade hoppats! Ett verkligt smultronställe i utkanten av Upplands-Väsby.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack 245henningl
Omdömet skrevs 5 augusti 2020 från mobil enhet

Lunchbesök på Spiltan, vi kom strax efter att de öppnat vilket var tur. Närmare 12 kom det många gäster, då kan väntetiden bli lite längre. Gott om plats på uteserveringen. Menyn består av rätt ”enkla” rätter, men det som serveras är gott! Värt ett besök trots att det ligger en bit utanför Väsby.

Datum för besöket: augusti 2020
Tack mariek713

Resenärer som tittade på Spiltan tittade också på

Upplands Väsby, Stockholms län

Besökt Spiltan? Berätta vad du tyckte!