Kostnadsfri avbokning till den 21-10-03
Boka nu, betala på plats
ScandicHotels.com
Priceline178 US$
eDreams178 US$
Omdömet skrevs 14 augusti 2021

Omdömen sammanställs i samarbete med Scandic Hotels
Scandic Infra City, Guest Services / Front Office på Scandic Infra City, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Omdömet skrevs 13 augusti 2021

Omdömet skrevs 11 augusti 2021

Datum för vistelsen: augusti 2021
Omdömen sammanställs i samarbete med ScandicHotels.com
Omdömet skrevs 4 augusti 2021

Toppen bra, väldigt stort. Jag fick fel information om att det inte behövdes någon kod för att komma ut från garaget på kvällen, fastnade och fick ringa om hjälp för att komma ut och hitta till mitt rum.

1  Tack christerlagerqvist
Omdömet skrevs 4 augusti 2021