Omdömet skrevs 4 augusti 2019

Bodde i ett family 3 rum i 3 nätter. Rummet var rent och fräscht. Om man vill ha städning måste man säga till, det är ju inte så jobbigt att göra. Hotellet har en väldigt trevlig interiör med blommor, träd, stor fiskdamm och en liten bäck som rör sig under små broar. Lekrum finns i anslutning till matsalen. Personalen som jobbade under vår vistelse var väldigt trevlig och hjälpsam. Gratis parkering finns utanför (lapp behövs från receptionen) eller så kan man stå i garaget för 100:- per dygn. Poolen finns på 9:e våningen. Där tillbringades mycket tid med dottern. Vattnet har lite för mycket klor, och området runtomkring poolen hade kunnat vara trevligare. Handdukar saknades oftast när vi var där, och omklädningsrummet kunde ha varit lite trevligare (stora tomma ytor). Väldigt halt på golvet i omklädningsrummet och på väg ut till poolen. Frukosten hade mycket att erbjuda, samt det där lilla extra (pressa egen apelsinjuice, våfflor). Personalen i frukost- och middagsserveringen var effektiva och trevliga. Sammanfattningsvis älskade vi detta hotell och har redan bokat en till weekend inom kort, det som skulle kunna förbättras är poolen.

Tack 411sagad
Omdömet skrevs 30 juli 2019

Trevligt, fräscht hotell med mysig miljö framförallt kring frukost där man sitter vid en damm med levande fiskar och fina växter. Lättillgängligt från E4, bra med parkeringsplatser. Fina rum och en bra pool med omklädningsrum och bastu.

Tack Ph78g
Omdömet skrevs 29 juli 2019

30 grader varmt på rummet,, ingen fungerande AC. Ingen direkt bra frukost. Inte rent och fräscht vid frukosten och borden. Gnisslande bäddsoffa. Allt börjar bli slitet. Inte så mycket för barnen att göra som tidigare.

Tack Hjobo2002
Hans P, Manager på Scandic Infra City, svarade på det här omdömetSvarade 13 augusti 2019

Hej,

Stort tack för ditt omdöme om din senaste vistelse hos oss. Tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med ditt senaste besök. Vad gäller frukosten och bäddsoffan så ska vi se på detta och säkerställa att detta åtgärdas snarast. Vad gäller AC är det lite värre men vi jobbar så mycket vi kan tillsammans med vår fastighetsägare på att hitta en så bra och behaglig temperatur som möjligt men i detta fall verkar det inte som om vi har lyckats med detta.

Vänligen,
Hans

Omdömet skrevs 29 juli 2019

• Restyp: Reste ensam
Omdömet skrevs 22 juli 2019

Bra hotell till bra pris. Magnifik utsikt från räknaren. Frukosten kan avnjutas i en mysig miljö med palmer och fiskdamm.om man har turen att få ett bord "ute i hallen". Busshållplats alldeles utanför hotellet.

Tack Göran D