“Godaste pizzorna!”

Nonno's Eatary & Lounge
Rankad som nr 1 av 47 Restauranger i Upplands Väsby
Omdömet skrevs 20 maj 2021 från mobil enhet

Underbara pizzor! Bästa vi ätit. Vår beställning kom dock bort och vi fick vänta 1.5 timmar på maten. Blev kompenserade med både vin och barnens mat, det tackar vi för.

Datum för besöket: maj 2021
1  Tack AM_6762

Omdömet skrevs 11 april 2021

Mycket god pasta och trevlig personal.
Efterrätten magiskt god till ett gott kaffe
Bör testas när ni åker förbi.

Datum för besöket: april 2021
Tack pattepedersen
Omdömet skrevs 7 januari 2021 från mobil enhet

Restaurangen är numera ”Corona-säkrad”, bra!

En av dagens lunchrätter var entrecote café de Paris med rödvinssky, haricorts verts och potatiskaka. Lätt gott, men köttbiten var en total katastrof! Ytterst lite gick att äta, det mesta av köttet blev kvar på tallriken.

Datum för besöket: januari 2021
1  Tack mariek713
Omdömet skrevs 29 oktober 2020

Bra ställe med trevlig personal.

Bra att dom hade glutenfri pasta. Men det skulle ta 20 min att få den klar så jag valde en glutenfri pizza istället. Jag var ganska hungrig nämligen. :D Saknade dock pizzasallad till pizzan.

Datum för besöket: oktober 2020
Tack ulliso
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Väldigt trevligt besök kvällen den 25/10. Godaste oxfilé pizzan ever, Linguine ai Gambas fantastisk. Personalen jätttrevlig och servicen toppen! Tack!

Datum för besöket: oktober 2020
1  Tack carsod67

Resenärer som tittade på Nonno's Eatary & Lounge tittade också på

Upplands Väsby, Stockholms län

Besökt Nonno's Eatary & Lounge? Berätta vad du tyckte!