Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Ulrika B
Kungsbacka, Sverige

Fantastisk naturupplevelse

Omdöme om The Lodge
5,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs för 1 vecka sedan
The Lodge leverade toppklass på mat och service samt en lugn vacker miljö, som fick oss att vilja stanna längre, hit vill vi tillbaks
Datum för vistelsen: juni 2024
Resetyp: Reste som ett par
5,0 av 5 bubblorStandard
5,0 av 5 bubblorRum
5,0 av 5 bubblorLäge
5,0 av 5 bubblorRenlighet
5,0 av 5 bubblorService
5,0 av 5 bubblorSovkvalitet
Ser du något problem med det här omdömet?
  • Priceline
16.5 km från The Lodge
Träningsanläggning
Visa fler hotell i Genarp
Omdömet skrevs 8 maj 2024

Fantastiskt avkopplande miljö, fin och personlig service. Magiskt god mat. Härlig skogsslinga/trail att promenera/jogga i. Poolen med utsikt över dalen var verkligen avkopplande.

Datum för vistelsen: maj 2024
Tack EBG422
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tusen tack för det fina omdömet om oss, så glada vi blir. Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 26 april 2024 från mobil enhet

Körde uppför backen till receptionsbyggnaden. Var på stället 12.30, men inga problem o checka in. Fick fin stuga. Va på plats i relaxen 13.00. Mysigt ställe. Väldigt lite med folk mitt i veckan. Menyn, 4 rätters va god. Däremot ystagrisen som va huvudgrejen, va konstig o seg. Kaffet helt genomskinligt. Gick ej o dricka cognac till det..

Datum för vistelsen: april 2024
Tack Hakan R

Hej Hakan,

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback. Vi är glada att höra att du njöt av din vistelse och att vistelsen i Honulele Spa var till belåtenhet.

Vi uppskattar dina kommentarer om menyn. Det är trevligt att höra att du tyckte om de flesta rätterna, men vi beklagar att huvudrätten inte levde upp till dina förväntningar och att kaffet inte var i din smak. Vi tar all feedback på allvar och kommer att vidarebefordra dina kommentarer till vårt köksteam för att säkerställa att vi fortsätter att förbättra vår matupplevelse.

Vi hoppas få nöjet att välkomna dig tillbaka i framtiden för en ännu bättre upplevelse.

Vänliga hälsningar,

Camilla Persson
Commercial Manager
The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 1 april 2024 från mobil enhet

Vi var här på dagspa och först och främst så vill jag lyfta vilken fantastisk tjej det var som guidade oss genom sparitualen. Hon var så trevlig och fick oss att känna oss som VIP. Tyvärr så missade jag hennes namn men jag hoppas att hon får veta hur uppskattad hon var (hon höll i ritualen den 1 april kl 10).

Servicen här en av de bästa jag fått. Jag behövde dels boka om och dels frågade jag om vi kunde komma en liten stund tidigare. Jag bemöttes bara av glada och trevliga människor och inte en enda gång fick de mig att känna mig besvärlig. Väldigt uppskattat.

Vi hade en fin spavistelse och sparitualen var riktigt bra. Jag kan varmt rekommendera den.

Vi kommer absolut tillbaks och då ska vi testa en övernattning.

Datum för vistelsen: april 2024
Tack 68madeleinen

Tack ska du ha för ditt fina omdöme, så glada vi blir att höra att du hade det bra hos oss! Varmt välkommen tillbaka snart igen!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 10 januari 2024

Väldigt bra mat men en del negativa saker finns. Man kunde inte boka massage på eftermiddagen eftersom massösen hade masserat sin kvot på förmiddagen men fick då istället boka en ansiktsbehandling. Väldigt duktig var hon iallafall. När vi skulle betala dagen efter för resterande dvs säga mat och behandling så var hon i receptionen helt förvirrad och ville ha betalt för 13 personers mat och dryck osv. Efter vi kommit fram till att det var endast 2 personers dryck som ska betalas samt min behandling så får vi betala för 2 av våra gäster som tyvärr blev magsjuka på morgonen samma dag (vi meddelade direkt när vi fick reda på detta). Jag tycker att när man är 11 av 13 pers som bränt ganska mycket pengar så kan man bortsefrån sin avboningspolicy men det gjordes inte så det drog ner betyuget en hel del

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Tobias B
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2024

Tack för att du delade med dig av dina upplevelser från ert 40-årsfirande hos oss Tobias. Vi är glada att höra att ni uppskattade maten och att ni var nöjda med den ansiktsbehandling ni fick, trots att ni inte kunde boka en massage.

Vi beklagar dock de missförstånd som uppstod i samband med betalningen i receptionen. Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och korrekt service, och vi tar till oss av din feedback för att förbättra våra processer.

Angående vår avbokningspolicy så vill jag förtydliga att vi är tydliga med denna både på hemsidan, vid bokningstillfället och vid bekräftelsen. Vi beklagar att era gäster insjuknade innan ankomst och att detta påverkade er upplevelse, vi rekommenderar att de tar kontakt med ert hemförsäkringsbolag eller evt kortbolag som ni betalade med för att se om ni kan få hjälp den vägen.

Vi uppskattar verkligen din feedback och hoppas att ni trots dessa incidenter hade en minnesvärd vistelse.

Vänliga hälsningar,
Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 7 januari 2024

Känsla av lyx samtidigt som en känsla av lantlig naturupplevelse. Äkta ljus och brasor, fantastisk mat, lokala råvaror, utsikten är makalös, känsla av amerikansk skogsstuga. Spännande viner, mysigt och inte så stort. Utomhuspool och isvak mitt i vintern. Underbart!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack FredrikaBergkvist
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2024

Hej Fredrika,
Tack så mycket för din feedback! Det värmer verkligen att höra att du hade en trevlig vistelse. Vårt mål är att skapa en minnesvärd upplevelse för våra gäster och dina ord betyder mycket. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ännu fler fina stunder hos oss!

Med vänliga hälsningar,
Camilla Persson