Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Omdömet skrevs 10 januari 2024

Väldigt bra mat men en del negativa saker finns. Man kunde inte boka massage på eftermiddagen eftersom massösen hade masserat sin kvot på förmiddagen men fick då istället boka en ansiktsbehandling. Väldigt duktig var hon iallafall. När vi skulle betala dagen efter för resterande dvs säga mat och behandling så var hon i receptionen helt förvirrad och ville ha betalt för 13 personers mat och dryck osv. Efter vi kommit fram till att det var endast 2 personers dryck som ska betalas samt min behandling så får vi betala för 2 av våra gäster som tyvärr blev magsjuka på morgonen samma dag (vi meddelade direkt när vi fick reda på detta). Jag tycker att när man är 11 av 13 pers som bränt ganska mycket pengar så kan man bortsefrån sin avboningspolicy men det gjordes inte så det drog ner betyuget en hel del

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack Tobias B
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 12 januari 2024

Tack för att du delade med dig av dina upplevelser från ert 40-årsfirande hos oss Tobias. Vi är glada att höra att ni uppskattade maten och att ni var nöjda med den ansiktsbehandling ni fick, trots att ni inte kunde boka en massage.

Vi beklagar dock de missförstånd som uppstod i samband med betalningen i receptionen. Vi strävar alltid efter att erbjuda en smidig och korrekt service, och vi tar till oss av din feedback för att förbättra våra processer.

Angående vår avbokningspolicy så vill jag förtydliga att vi är tydliga med denna både på hemsidan, vid bokningstillfället och vid bekräftelsen. Vi beklagar att era gäster insjuknade innan ankomst och att detta påverkade er upplevelse, vi rekommenderar att de tar kontakt med ert hemförsäkringsbolag eller evt kortbolag som ni betalade med för att se om ni kan få hjälp den vägen.

Vi uppskattar verkligen din feedback och hoppas att ni trots dessa incidenter hade en minnesvärd vistelse.

Vänliga hälsningar,
Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 7 januari 2024

Känsla av lyx samtidigt som en känsla av lantlig naturupplevelse. Äkta ljus och brasor, fantastisk mat, lokala råvaror, utsikten är makalös, känsla av amerikansk skogsstuga. Spännande viner, mysigt och inte så stort. Utomhuspool och isvak mitt i vintern. Underbart!

Datum för vistelsen: januari 2024
Tack FredrikaBergkvist
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 9 januari 2024

Hej Fredrika,
Tack så mycket för din feedback! Det värmer verkligen att höra att du hade en trevlig vistelse. Vårt mål är att skapa en minnesvärd upplevelse för våra gäster och dina ord betyder mycket. Ser fram emot att välkomna dig tillbaka för ännu fler fina stunder hos oss!

Med vänliga hälsningar,
Camilla Persson

Omdömet skrevs 3 januari 2024

Då har maken och jag tillbringat ett par dagar/nätter på The Lodge, Genarp för andra gången. Första gången var sent i somras och vi blev helt betagna i denna fantastiska pärla bland trädtopparna med dess underbara personal. Vi bokade då direkt in oss i mellandagarna efter julafton. Vi checkade in den 27/12 och ut den 29/12. Det kändes härligt och förväntansfullt att vara tillbaka. Jag hade funderat på att det var en förstagångs-upplevelse i juli och att vi kanske inte skulle känna riktigt likadant nu i december. Jag hade inte behövt vara orolig, det var lika fantastiskt denna gång. Vi mötte både bekanta ansikten och nya för oss och alla var lika varmt välkomnande, genuint intresserade av vårt välbefinnande och att maximera vår upplevelse. Skickliga Annie tog hand om både vår hud, våra kroppar och sinnen med härliga ansiktsbehandlingar och avslappnade kroppsmassage. Felicia hjälpte mig att sortera i djungeln av hudvårdsprodukter och gav mig tips och råd, så även tjejen med mörkt hår och glasögon som bjöd mig på ett gott skratt och blandade goda drinkar, tyvärr föll ditt namn bort. Med en stor portion humor och värme såg Malin till att ge oss en maxad Aloha spa ritual och Mette, du gav oss lite extra, tack för det ;). I restaurangen bjöds vi på en komplett frukostbuffé, med något för alla, det är hembakat och syltat och inlagt.Afternoon tea var en trevlig upplevelse och fem rättersmiddagarna, herregud var ska man börja och sluta? All mat är genomtänkt, välkomponerad, gjord på vad den lokala skånska myllan har att erbjuda. Inget syntes gå till spillo, allt tas tillvara, lagras, syltas, saftas och torkas. Allt kulminerar i en fräsch, innovativ smakkavalkad, som lämnar oss hänförda. Vi har då besökt en del Michelinrestauranger...
Maten och vinet presenterades kunnigt av Tilda, Alva och Hugo (tack för att du höll igång brasan!), som förhöjde vår upplevelse proffsigt och omtänksamt.
Det bästa av allt är hållbarhetskonceptet som går som en röd tråd genom hela vistelsen där man värnar om miljön, djur och natur.

Vi ses igen,
Marie och Anton

Datum för vistelsen: december 2023
Tack marielP127ZV

Hej Marie och Anton,

Stort tack för att ni tog er tid att dela med er av era upplevelser hos oss. Det gläder oss enormt att höra att ni fick en lika bra upplevelse vid ert andra besök som under ert första. Att ni beskriver det som att träffa goda vänner igen värmer verkligen att höra, det är vårt allra bästa betyg! Vi är tacksamma för era fina ord om vår personal, från Annie, Malin, Mette, Tanja och Felicia till vårt team i restaurangen. Att ni uppskattade vår hållbarhetsfilosofi och den lokalt producerade maten värmer också mycket!

Ser fram emot att välkomna er tillbaka för fler härliga stunder hos oss. Tills nästa gång, önskar vi er allt gott!

Vänliga hälsningar,
Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 22 december 2023

En helt magisk upplevelse hade jag och min sambo med otroligt trevlig personal och fint spa med väldigt bra middag och frukost. Vi är så nöjda och vi kommer jätte gärna tillbaka. Fort så ni gör ett otroligt bra jobb för era gäster :)

Datum för vistelsen: december 2023
Tack ChristofferR151

Tack Christoffer för ditt värmande omdöme! Det är härligt att höra att du och din sambo hade en bra upplevelse hos oss. Att ni uppskattade personalen, spat, middagen och frukosten gläder oss mycket. Vi ser fram emot ert nästa besök och att få erbjuda en lika minnesvärd vistelse igen.
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 6 december 2023

The Lodge är i en klass för sig. Väldigt avkopplande atmosfär. Spa avdelningen har verkligen fått ett lyft. Men för att få ut det mesta bör man boka behandling eller ritual. Maten var väldigt god med genomtänkta råvaror.

Datum för vistelsen: november 2023
Tack Eva I

Tack för ditt fina omdöme Eva! Vi är så glada att höra att du haft en avkopplande vistelse hos oss på The Lodge. Att du njöt av maten och spa-upplevelsen betyder mycket för oss. Vi ser fram emot ditt nästa besök!
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge & Honulele Spa