Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Amie F

Sparsmakat

Omdöme om The Lodge
4,0 av 5 bubblorOmdömet skrevs 19 maj 2023från mobil enhet
Spa-avdelningen var rätt sparsmakad. Saknade bubbelpool m.m. Fanns mycket utrymme för vila och umgänge, och infinity-poolen var häftig med utsikt etc, ett litet kallbad och så fanns en vanlig bastu. That's it. Sen fanns visserligen möjlighet att boka o betala extra för sparitual eller behandlingar ...Dåligt att ta betalt för te och kaffe inne på spat!
Datum för vistelsen: maj 2023
Tips för att välja rum: Kör upp bilen ända till receptionen och lasta ur ert bagage! Den ca 300 m långa backen från...
Resetyp: Reste som ett par
Ser du något problem med det här omdömet?
Camilla Persson, FörsäljningThe Lodge, svarade på det här omdömet
Svarade 25 maj 2023
Tack för ditt omdöme, vi kan varmt rekommendera vår 600 kvm stora Aloha Spa Ritual eller en välgörande behandling för dig vid nästa besök hos oss, det är ett prefekt kombination för ett dagspa hos oss!
Varmt välkommen åter!
15.7 km från The Lodge
Restaurang
Visa fler hotell i Genarp
Omdömet skrevs 4 maj 2023

Så nära naturen, med högsta kvaliten på råvaror, med en otroligt renlighet, och en personal av världsklass gjorde hela atmosfären till något helt utöver det vanliga jag upplevt i Sverige. Får absolut toppbetyg och något jag hoppas alla får uppleva någon gång. Hatten av! 5 av 5 Solar.

Tack EricHagberg11
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 maj 2023

Tusen tusen tack för de fina orden Eric, såå glada vi blir! Varmt välkommen tillbaka!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Omdömet skrevs 2 maj 2023

Toppentimmar hos ett mycket trevligt The Lodge, mycket god mat och god servis. Beläget högt upp i fin natur blir man redan från den lilla promenaden från parkeringen till receptionen avslappnad. En middag i toppklass!

Tack Jacob N

Tusen tack för de fina orden! Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen.
Varma hälsningar från Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 2 maj 2023

Servicenivån motsvarande ej våra förväntningar och sängarna är under all kritik. Skulle inte rekommendera par att åka hit. Har du tur så finns det en del i personalen som vet hur man tar hand om sina gäster. Åk inte hit som par.

Tack davidI3359AK

Hej David,
Tack för att du gjorde oss uppmärksamma på att något gått fel under din vistelse hos oss, så här ska det absolut inte vara. Vill du kontakta mig på camilla@thelodge.se så vi kan få höra mer? Jag ser fram emot att höra av dig!

Varma hälsningar,
Camilla Persson
The Lodge

Omdömet skrevs 27 april 2023

Ett måste om man skall åka på Spa. I detta natursköna landskap, med fantastisk utsikt över delar av Skåne finns det verkligen tid för avkoppling. Var där från söndag till måndag så det var inte så mycket folk. Har finns många möjligheter att vandra i naturen.
Hade bokat det hawaiianska spabehandlingen som som delades in i 6 stationer. Trevlig tjej som guidade oss runt.
Härliga rum med fantastisk utsikt. Sköna sängar som passade oss.
Middagen bestod av 4 rätter som var fantastiskt goda, men som all gourmémat, så får man inte så mycket mat. Maten som vi fick serverad, fick vi berättat om på ett inspirerande sätt.
Eftersom det inte var så mycket folk dessa dagar, så det var ingen trängsel i varken pool eller övriga utrymme
Bra frukost, precis lagom. Behöver inte vara för överdådigt som på vissa ställen.

Rumstips: Kom gärna dit på våren när träden börjar bli gröna. Helt fantastiskt
Tack LuddeValle

Tack ska du ha för det fantastiska omdömet LuddeValle, så glada vi blir. Varmt välkommen hit snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 23 april 2023

Vi spenderade ett dygn på detta helt fantastiska spa på en kulle i Skåne. Vi gjorde en ganska impulsiv bokning i påskveckan och använde deras erbjudande om att våra tvillingar på 14 kunde komma med på barnpris. Fantastisk!
Rummet var stort och det var god plats till oss alla 4 .
Vi njöt av omgivningarna som var vackra, lugna och med god plats till trots av att hotellet var fullt. Där var alltid plats i poolen med den fantastiska utsikten över skåne.
Middagen var superb och vår servitrice var helt enormt vänlig!

Det som får hotellet till att nå upp över 5 stjärnor är den enorma service och vänlighet jag upplevde efter att jag när jag kom hem till danmark upptäckte att jag glömt mitt guldhalsband i badrocken som jag slängt till tvätt..

Halsbandet var av stort affektionsvärde och jag var helt säker på att jag aldrig ville se det igen. Jag kontaktade receptionen dagen efter och pratade med en enormt vänlig och förstående Christel. Efter några timmar fick jag det glädjande beskedet att de hade hittat det.

Helt enormt imponerande av medarbetarna att man prioriteret att leta efter mitt halsband. Det jag gjort var ju ekstremt dumt.. Har inte ord för att beskriva hur tacksam jag är.

Igen, tusen tack för ett fantastiskt dygn och för er extraordinära service!!

Tack 932emmap
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 april 2023

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om oss Emma, så glada vi blir. Varmt välkomna hit snart igen!
Varma hälsningar från oss alla (Christel hälsar extra til dig och tackar för de fina orden) från hela gänget på The Lodge