Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Orbitz.com
Omdömet skrevs 17 november 2022

Tack The Lodge för en jättefin vistelse hos er, spa, middag och hotell. Personalen har varit helt fantastiska, genuina och härliga. Vi kommer varmt rekommendera er anläggning vidare och besöka er igen! /Slottsholmen

Restyp: Reste i arbetet
Tack Kristin G
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2022

Tusen tack för det fina omdömet Kristin, så glada vi blir att ni hade det bra hos oss!
Vi ser fram emot att komma upp och besöka er på Slottsholmen nästa år, ta hand om er så länge!.
Varma hälsningar från Tove, Camilla & resten av vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 16 november 2022

Ett otroligt charmigt hotell/spa/restaurang beläget magiskt ute på "landet" i Skåne. Underbar utsikt, speciellt från infinitypoolen samt majoriteten av rummen. Ett paradis som vi besöker flera gånger om året. The Lodge har blivit vårt smultronställe som varje gång överraskar oss.

Miljön är magisk med skog, bra vandringsleder, mysig uppfart till hotellet samt lugnt. Inga bilar och störande moment utan det känns som man bor ute i skogen. Maffiga träd och skogar som, speciellt på våren och hösten får en alldeles magisk känsla.

Hotellet är charmigt med New England tema och väldigt rustikt. Söker man nyrenoverade vita stela rum så är detta hotellet inte rätt för en. Här andas rummen charm, historia och stil. Speciellt sviten är fantastisk med underbar dusch, badkar och en enorm säng med utsikt som slår det mesta. Fräscht med underbara produkter. Citrongräs produkter är en favorit.

När det gäller maten så finns det inte tillräckligt med ord. Den har alltid varit magisk. De använder lokala råvaror och lägger väldigt mycket bakom varje rätt. Varje rätt har en historia som alltid gör hela upplevelsen bättre. Man märker att det har jobbat fantastiska kockar här, som satt sin prägel på maten. Variationen är bra och man blir lika belåten oavsett årstid. Personlig favorit är höst menyn med mycket skog och mörka inslag i maten.

Spa delen är otroligt trevlig och man varvar verkligen ner. Vi tar ofta Spa Ritual och den får verkligen en att må hur bra som helst efteråt. Aldrig har det varit stökigt eller för mycket folk när vi varit där. Kall bad och en underbar infinity pool. Flera olika ställen med relax rum där man kan vila, njuta av goda drinkar och annat småtugg. Härlig bastu och bra behandlingar. Verkligen ett spa där man får det man ska ha ut av ett spa. Man känner sig verkligen avslappnad när man lämnar.

Men, The Lodge hade inte varit något utan den underbara personalen. Mat, rum, Spa etc är saker som alla oftast har bra men denna typen av personal har verkligen inte alla. Personalen är de som verkligen ger en guldkant på tillvaron och de som gör att vistelsen blir 5 stjärnor. Personalen är exakt som en perfekt personal ska vara. De finns alltid där för att hjälpa till, de visar en respekt och läser av situationen perfekt. De ger en space och man känner sig aldrig att de tränger sig på. Hela styrkan visar samma härliga energi och de förtjänar all beröm de får.

Då vi är trogna gäster så har vi givetvis bildat speciella band med vissa personer som vi gärna vill extra mycket kärlek och beröm.

Linnea: Du är solstrålen som alltid gör det där extra som gör dig till en sådan underbar människa. Utan dig hade vi aldrig fått den relationen till The Lodge som vi har idag. Du är en otroligt fin människa med ett hjärta som få har.

Tilda: Vilken tjej alltså! Vad du har satt din prägel på mat och service. Men du är så mycket mer än bara en fantastisk service person. Du har ett sådant djup och kunskap och vi har på senare tid även fått se en sida av dig som inte bara är jobbrelaterad. Du är en unik person som verkligen andas The Lodge. Tack för att du är du! Du är en otroligt stark tjej!

Tanja: Här snackar vi en fartglad tjej som har humöret på topp och är alltid glad. Man blir på så gott humör när man träffar dig och får äran att prata lite längre med dig. Du är precis där du ska vara! Du är grädden på moset, guldkanten på tillvaron.

Toppbetyg, det visar sig då vi inför varje vistelse blir lika nöjda. Att vi inte ens tittar på andra alternativ längre talar sitt tydliga språk. Här får vi allt som vi behöver för att ladda batterierna!

Tack FamiljenAos

Wow, vi är totalt mållösa över det fantastiska omdömet, tusen tack för de otroligt värmande orden. Alla berörda hälsar och tackar och ser fram emot att er nästa vistelse hos oss. Ni är fantastiska!

Omdömet skrevs 6 november 2022

Väldigt mysigt, ombonat och trevligt litet SPA. Maten var god och miljön inbjudande. Vi bodde i en stuga i New England goes mountain lodge-stil. Mysig, men jag saknade ett sängbord och sänglampa på min sida av sängen. Tycker också sängarna borde suttit ihop bättre. Dessutom var det en stor spricka mellan toaletten och väggen, så det kändes som att toan skulle rasa under en. Mindre petitesser i sammanhanget, men ändå något irriterande och som drar ner intrycket.

Tack 263cg

Tusen tack för det fina omdömet, så glada vi blir att ni tyckte det var mysigt hos oss!
Vi håller just nu på att se över sängarna så det inte ska inträffa igen, och sprickan du upplevde i badrummet var ingen spricka utan en mjuk silikonfog som behövde fyllas i litegrann. Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 29 oktober 2022 från mobil enhet

Ett småtrevligt hotell mitt ute på landet. Härlig utsikt och trevlig, lugn miljö. Riktigt god mat bortsett från lunchen andra dagen som var sisådär. Lite väl varmt i lokalerna. Dessvärre var spa/pool ur funktion. Rummet var väldigt litet, men rena. Ingen tv

Datum för vistelsen: oktober 2022
Restyp: Reste i arbetet
Tack IngridJ181
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 1 november 2022

Tack för ditt omdöme om oss efter er konferens Ingrid! Vi ber åter om ursäkt att vi blev tvungna att stänga av poolen denna dag då en pump till reningsverket plötsligt gick sönder, vilket vi naturligtvis kompenserade er för på er faktura.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, och vi hoppas att lunchen faller dig bättre i smaken vid nästa tillfälle.

Omdömet skrevs 27 oktober 2022

Mycket trevlig personal som verkligen vill göra vår vistelse till en upplevelse. Trevliga vandringsstigar i området, riktigt branta backar upp till åsen. Maten var suverän och vällagad med goda viner till.

Datum för vistelsen: oktober 2022
Tack BacchusSvensson

Tusen tack för det fantastiska omdömet Bacchus, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa