Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Väldigt mysigt, ombonat och trevligt litet SPA. Maten var god och miljön inbjudande. Vi bodde i en stuga i New England goes mountain lodge-stil. Mysig, men jag saknade ett sängbord och sänglampa på min sida av sängen. Tycker också sängarna borde suttit ihop bättre. Dessutom var det en stor spricka mellan toaletten och väggen, så det kändes som att toan skulle rasa under en. Mindre petitesser i sammanhanget, men ändå något irriterande och som drar ner intrycket.

Datum för vistelsen: november 2022
Tack 263cg

Ett småtrevligt hotell mitt ute på landet. Härlig utsikt och trevlig, lugn miljö. Riktigt god mat bortsett från lunchen andra dagen som var sisådär. Lite väl varmt i lokalerna. Dessvärre var spa/pool ur funktion. Rummet var väldigt litet, men rena. Ingen tv

Restyp: Reste i arbetet
Tack IngridJ181
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Tack för ditt omdöme om oss efter er konferens Ingrid! Vi ber åter om ursäkt att vi blev tvungna att stänga av poolen denna dag då en pump till reningsverket plötsligt gick sönder, vilket vi naturligtvis kompenserade er för på er faktura.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, och vi hoppas att lunchen faller dig bättre i smaken vid nästa tillfälle.
/Vännerna på The Lodge

Mycket trevlig personal som verkligen vill göra vår vistelse till en upplevelse. Trevliga vandringsstigar i området, riktigt branta backar upp till åsen. Maten var suverän och vällagad med goda viner till.

Tack BacchusSvensson

Tusen tack för det fantastiska omdömet Bacchus, varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Vilken mat- en upplevelse utöver det vanliga!
Vilken fantastisk meny kocken och hans medarbetare har skapat på the Lodge! Lokala råvaror i en fantastisk skapelse och vinpaketet därtill satt som en smäck. Personlig och kunnig serveringspersonal.

Tack lotte60
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om Restaurang Heaven, det värmer att läsa de fina orden.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 18 oktober 2022

Vi bodde en natt och gjorde Aloha Spa Ritual. In i minsta detalj omsorg om gästerna, vi uppskattade verkligen denna uppmärksamhet på vårt välbefinnande. Serveringspersonalen, sommelier och kocken mycket kunniga och kreativa, superb matupplevelse. Omgivningarna är makalösa.

Tack WISA61
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2022

Tack så jättemycket för ditt fantastiska omdöme om oss, så roligt att ni trivdes hos oss! Hoppas att vi får hälsa er välkomna hit snart igen.
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa