Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
StayForLong
Orbitz.com
Omdömet skrevs 23 oktober 2022 från mobil enhet

Vilken mat- en upplevelse utöver det vanliga!
Vilken fantastisk meny kocken och hans medarbetare har skapat på the Lodge! Lokala råvaror i en fantastisk skapelse och vinpaketet därtill satt som en smäck. Personlig och kunnig serveringspersonal.

Tack lotte60
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 25 oktober 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme om Restaurang Heaven, det värmer att läsa de fina orden.
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 18 oktober 2022

Vi bodde en natt och gjorde Aloha Spa Ritual. In i minsta detalj omsorg om gästerna, vi uppskattade verkligen denna uppmärksamhet på vårt välbefinnande. Serveringspersonalen, sommelier och kocken mycket kunniga och kreativa, superb matupplevelse. Omgivningarna är makalösa.

Tack WISA61
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 21 oktober 2022

Tack så jättemycket för ditt fantastiska omdöme om oss, så roligt att ni trivdes hos oss! Hoppas att vi får hälsa er välkomna hit snart igen.
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Omdömet skrevs 10 oktober 2022

Ett ställe som har det där lilla extra beträffande , mat, frukost, dryck och logi. Frukost bestod av en mängd olika pålägg yogert, pannkakor, cappucino mm. Maträtterna hade en fantastisk smakupplevelser där flera smaker blandades till en symfoni.

Tack 314ohlsson

Tack ska du ha för det fina omdömet om oss, härlig läsning!
Varmt välkommen tillbaka snart igen!
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 18 september 2022

Mysigt hotell bland trädkronornas toppar. Skönt att bilarna placeras en bit ifrån hotellet och att det finns härliga vandringsleder runt omkring hotellet som är enkla att hitta och följa.

Vi bodde i "hytterna" som hade allt vad man behövde - rent och fint, varma goá täcken och fluffiga kuddar. Dock något lyhört då man hör allt vad grannen gör och säger vilket kunde vara bättre.

SPA avdelningen var lugn och ett extra plus att man efter sin bokade spa upplevelse fick en 30 minuter i VIP spa för att sakta återkomma till en normal energinivå. SPA ritual som vi bokade gick igenom olika steg och behandlingar för kroppen både mentalt och kroppsligt.

Kvällens 4:a rätters vill jag säga WOW till och kombon med vinpaketet och presentationen av vinerna. Här har ni lyckats!! Fortsätt så med hög kvalité och passionen för maten och drycken. Vi är båda mat glada och både äter och lagar men denna maten kunden man inte sno ihop hemma vilket visar på ett proffs i köket.

Även frukosten imponerade - enkel men små saker gör den speciell enskilda flaskor för juice och must. Krasse att klippa på smörgåsen och våfflorna man fick göra själv.

Tack och kommer gärna åter igen då vi kom hem mer avslappnade än vad vi var när vi kom dit.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack Angela S

Tusen tack för det fantastiska omdömet om oss, vi blev så glada! Varmt välkomna tillbaka snart igen!
Hälsningar Camilla, The Lodge

Omdömet skrevs 12 september 2022

Fantastiskt beläget romantiskt spa hotell med personligt och kunnigt bemötande. Ett spa hotell som inte gör anspråk på att var ett vattentivoli utan står för en skön avslappnande miljö där man verkligen varvar ner. Spännande och kreativa maträtter i en välkomponerad fyrarätters meny med utmärkta och passande vinval. Miljön kring hotellet är slående vacker med trevliga och välmarkerade promenader. En bild av Skåne som inte alla föreställer sig i ett kuperat landskap med vacker milsvid utsikt. Vi är nöjda långt över förväntan och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack P-OPersson
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 14 september 2022

Tusen tack för det fantastiska omdömet P-O, så glada vi blev. Hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge