Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla

Fantastiskt beläget romantiskt spa hotell med personligt och kunnigt bemötande. Ett spa hotell som inte gör anspråk på att var ett vattentivoli utan står för en skön avslappnande miljö där man verkligen varvar ner. Spännande och kreativa maträtter i en välkomponerad fyrarätters meny med utmärkta och passande vinval. Miljön kring hotellet är slående vacker med trevliga och välmarkerade promenader. En bild av Skåne som inte alla föreställer sig i ett kuperat landskap med vacker milsvid utsikt. Vi är nöjda långt över förväntan och kommer gärna tillbaka.

Datum för vistelsen: september 2022
Tack P-OPersson
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Tusen tack för det fantastiska omdömet P-O, så glada vi blev. Hoppas att ni kommer tillbaka till oss snart igen!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge

Besökte med min sambo.
Vi hade spa ritual kl 14:30 och middag kl 20. Perfekt tajmat. Ritualen ett måste, utan den hade spaet känts litet. Bara en sauna och en pool om inte besöker spa ritualen med. Det görs i grupp vilket går väldigt bra, kändes inte alls konstigt.
Efteråt fick vi en ost charkbricka i spaloungen. Den var så fin och rikligt, hade räckt till 4. Vi kunde inte äta upp.
Inga barn. Underbart stilla och njutbart <3

Middagen på kvällen var underbar, god och nytänkande.
Frukosten var sagolik.

Vi vandrade den blåa 5 km turen på morgonen. Ta på bra vandrarskor, det är en ganska hård vandring, men vacker och alldeles underbar.

Rummen var rymliga och fina. Lite i behov av renovering i badrum, men inget som generade oss.
Sängar för mjuka för vår smak.

Totalpris 1 natt lördag till söndag med dryck och allt - 7300 kr

Datum för vistelsen: september 2022
Tack camillah213

Tack ska du ha för det fina omdömet om oss och de värmande orden. Vi hoppas att du kommer tillbaka till oss snart igen!
Många hälsningar från oss alla på The Lodge & Honulele Spa

Mat tog 3 timmar att få ut (4 rätter), och mellan någon rätt tog det nästan en timme. För lite, men väldigt god mat. Man erbjöds att köpa mer mat om man var hungrig, men återigen, med tanke på priset borde maten räcka som den är.

Spa:et består av en varm pool (vacker utsikt dock), en 1x1 isvak och en bastu. Fint men otroligt litet spa, särskilt med tanke på pris. Bastun hade även ett fönster som gav vy över en vit vägg. Lite underligt planerat.

Det var väldigt trevlig personal, god frukost och fina vandringsleder runt omkring. Men då man betalar för spa:et som består av tre avdelningar, och maten som man inte blir mätt av, så känns prispunkten omotiverad.

Datum för vistelsen: augusti 2022
Tack Jjjjjjjjjjjhhhhh
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jjjjjjjjjjjhhhhh,

Tack för din feedback! Vår kvällsmeny serveras i en sittning där vi önskar att man sitter till bords och njuter av mat och dryck i lugn och ro under kvällen, utan att behöva skynda sig för att det ska komma ytterligare en sittning som väntar på ens bord. Det låter dock lite väl länge att vänta en timme mellan rätterna, så brukar det naturligtvis inte vara utan något måste ha hänt just denna kväll som du var hos oss om så var fallet. Självklart ska alla våra gäster bli mätta på sin kvällsmeny som den är, den är noga avvägd för att så ska vara fallet. Frågan som du uppfattade som om att köpa till mer ”mat” är en fråga om man vill lägga till vår ostbuffé som en femte rätt, vilket vi tycker är en perfekt avslutning på kvällen.

Upplevelsen av Honulele Spa är ju självklart individuell och beror helt på vilka preferenser och förväntningar man har som besökare. Till ytan är hela Honulele Spa 1000 kvm stort, vilket vi med våra 22 rum är väl tilltaget. Men, det viktigaste för oss är att vi har byggt ett Spa som vi vill ska kännas mysigt, personligt, lugnt och stillsamt – just utan de stora folkmassor och stim som man ibland upplever på större Spa. Man har också som gäst möjlighet lägga till vår värdinneguidade ”Aloha Spa Ritual” som är en 2 timmars upplevelse där man verkligen får njuta av fantastiska produkter, välgörande behandlingar och ännu mer lyxig relax i vilorummet The Nest. Då våra gäster har olika preferenser har vi valt att inte höja priset på paket och inkludera denna i våra övernattningspaket utan satt en ganska modest prislapp på ritualen, just så att de som vill ska ha möjlighet att boka till den (vilket de allra flesta gör).

Vi är glada att höra att ni uppskattade vår personal, frukosten och naturen runt om oss.
Varmt välkommen tillbaka!

/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa gm Camilla Persson (Commercial Manager)

Omdömet skrevs 11 augusti 2022

var med familjen på Spa weekend i våras ocg åt då deras 4 rättersmiddag. mycket goda ocg innovativt vällagade och skulle kunnat räknas som 6 rätter egentligen.

Spa-upplevelsen var även den mycket trevlig med omväxlande kallbad och varm infinitypool och andra spaupplevelser.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Terroc314
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för det fina omdömet, så glada vi blir för de fina orden! Varmt välkommen hit snart igen.
/Vännerna på The Lodge

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Det vi främst tar med oss från detta besöket är middagen! Fantastisk mat med lokala råvaror och smaker och uppläggning som inte bara tilltalade gom och öga utan även framkallade gamla barndomsminnen. Bland de bästa matupplevelser vi haft.

Rumstips: Rummen i tvåvåningshuset (Treetop Lodge) har bäst utsikt
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Johan L
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Johan, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!
/Vännerna på The Lodge