Lås de lägsta priserna från de här webbplatserna
Orbitz.com
Travelocity

Mat tog 3 timmar att få ut (4 rätter), och mellan någon rätt tog det nästan en timme. För lite, men väldigt god mat. Man erbjöds att köpa mer mat om man var hungrig, men återigen, med tanke på priset borde maten räcka som den är.

Spa:et består av en varm pool (vacker utsikt dock), en 1x1 isvak och en bastu. Fint men otroligt litet spa, särskilt med tanke på pris. Bastun hade även ett fönster som gav vy över en vit vägg. Lite underligt planerat.

Det var väldigt trevlig personal, god frukost och fina vandringsleder runt omkring. Men då man betalar för spa:et som består av tre avdelningar, och maten som man inte blir mätt av, så känns prispunkten omotiverad.

Tack Jjjjjjjjjjjhhhhh
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 4 veckor sedan

Hej Jjjjjjjjjjjhhhhh,

Tack för din feedback! Vår kvällsmeny serveras i en sittning där vi önskar att man sitter till bords och njuter av mat och dryck i lugn och ro under kvällen, utan att behöva skynda sig för att det ska komma ytterligare en sittning som väntar på ens bord. Det låter dock lite väl länge att vänta en timme mellan rätterna, så brukar det naturligtvis inte vara utan något måste ha hänt just denna kväll som du var hos oss om så var fallet. Självklart ska alla våra gäster bli mätta på sin kvällsmeny som den är, den är noga avvägd för att så ska vara fallet. Frågan som du uppfattade som om att köpa till mer ”mat” är en fråga om man vill lägga till vår ostbuffé som en femte rätt, vilket vi tycker är en perfekt avslutning på kvällen.

Upplevelsen av Honulele Spa är ju självklart individuell och beror helt på vilka preferenser och förväntningar man har som besökare. Till ytan är hela Honulele Spa 1000 kvm stort, vilket vi med våra 22 rum är väl tilltaget. Men, det viktigaste för oss är att vi har byggt ett Spa som vi vill ska kännas mysigt, personligt, lugnt och stillsamt – just utan de stora folkmassor och stim som man ibland upplever på större Spa. Man har också som gäst möjlighet lägga till vår värdinneguidade ”Aloha Spa Ritual” som är en 2 timmars upplevelse där man verkligen får njuta av fantastiska produkter, välgörande behandlingar och ännu mer lyxig relax i vilorummet The Nest. Då våra gäster har olika preferenser har vi valt att inte höja priset på paket och inkludera denna i våra övernattningspaket utan satt en ganska modest prislapp på ritualen, just så att de som vill ska ha möjlighet att boka till den (vilket de allra flesta gör).

Vi är glada att höra att ni uppskattade vår personal, frukosten och naturen runt om oss.
Varmt välkommen tillbaka!

/Vännerna på The Lodge & Honulele Spa gm Camilla Persson (Commercial Manager)

Omdömet skrevs 11 augusti 2022

var med familjen på Spa weekend i våras ocg åt då deras 4 rättersmiddag. mycket goda ocg innovativt vällagade och skulle kunnat räknas som 6 rätter egentligen.

Spa-upplevelsen var även den mycket trevlig med omväxlande kallbad och varm infinitypool och andra spaupplevelser.

Datum för vistelsen: februari 2022
Tack Terroc314
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade för 3 veckor sedan

Tusen tack för det fina omdömet, så glada vi blir för de fina orden! Varmt välkommen hit snart igen.

Omdömet skrevs 8 augusti 2022

Det vi främst tar med oss från detta besöket är middagen! Fantastisk mat med lokala råvaror och smaker och uppläggning som inte bara tilltalade gom och öga utan även framkallade gamla barndomsminnen. Bland de bästa matupplevelser vi haft.

Rumstips: Rummen i tvåvåningshuset (Treetop Lodge) har bäst utsikt
Datum för vistelsen: juli 2022
Tack Johan L
Camilla Persson, Försäljning på The Lodge, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2022

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Johan, så glada vi blir!
Varmt välkommen tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

Underbart god mat och utmärkt komponerat vinpaket därtill, en fantastisk atmosfär och finfint bemötande! Utsikten är magisk och känslan av total avkoppling infinner sig direkt. Ingen TV som stör och en hel massa tid att prata och koppla av ges.

Tack TSC7412

Tack så mycket för det fantastiska omdömet, hoppas att vi får välkomna dig tillbaka till oss snart igen!

Omdömet skrevs 5 augusti 2022

En absolut perfekt SPA dag med efterföljande 4-rätters middag. Överträffade våra förväntningar rejält. Vi kan varmt rekommendera detta hotell med en absolut fantastiks utsikt, spa, service och mat.

Stort tack till er alla och vi kommer snart tillbaka :-)

Tack JimmyHenningsson

Tusen tack för ditt fantastiska omdöme Jimmy, så glada vi blev!
Du är varmt välkommen tillbaka till oss snart igen, vi ser fram emot det!
Varma hälsningar från oss alla på The Lodge